Ecologic(si nu prea)

Sambata  e ceva „Ora Pamantului”.Mult zgomot pentru nimic.Tambalau prin mass-media,pe e-mail,pe bloguri.Pentru a face un gest (evident) inutil.Ce se intampla cu Pamantul daca imi sting eu cele 3 becuri economicoase,teveul,compul si frigiderul(economic,as well)?Nimic esential.O sa mi-o ziceti pe aia cu „Gestul conteaza”..sau cu „Constientizarea populatiei”…gargara ieftina.Poate,in loc sa faca atat tam-tam (ca si asa,ca sa fii in mainstream,mai nou trebuie sa fii ecologist)…poate ar face un bine Pamantului sa nu mai consumati 5 tone de servetele pe luna(distrugeti padurile)..sa nu mai folositi 18376898 de cosmetice(testate pe animale) sa nu va lasati compurile deschise pentru download cand nu sunteti acasa(economisiti energie)..sa nu mai cumparati 245 de reviste lucioase(defrisati indirect padurile)..sa nu mai mergeti cu masina la mall(benzina=poluare)…poate nu ar trebui sa sariti pe produse(de orice fel) importate(sunt..evident,transportate incoace…deci..benzina/motorina/kerosen=poluare)..poate ca pentru 200 de metri de mers pe jos(„mersul pe jos face piciorul frumos”) ar trebui sa renuntati la masina…poate la cumparaturi nu ar trebui sa puneti produsele in 54 de pungi de plastic…etc.Renuntati la toate astea si o sa va dau o insigna de ecologist.Pana atunci…scutiti-ma.

Am o veste proasta pentru ecologisti(care,apropos..s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie..acum cativa ani cei …7 ecologisti din lume erau priviti ca niste ciudati..insa,intre timp,a devenit trendy/flendy/cool sa pozezi in ecologist)…Ora Pamantului se suprapune cu meciul Romania-Serbia.Evident,microbistii nu vor stinge teveul si nici nu vor scoate din priza frigiderele pline de bere rece ca sa „salveze” Pamantul.

Eu nu sunt ecologist..si nici nu am inclinatii mesianice sau de supererou.

Eu sunt mult prea superficial ca sa ma gandesc la viitorul stra-stra-stranepotilor vostri.

Daca va bate gandul sa ma injurati..incepeti prin a-mi combate argumentele..altfel..e doar gargara ieftina.

5 răspunsuri to “Ecologic(si nu prea)”

  1. Da, mare prostie asta cu ora Pamantului. Deh, lumea cand se plictiseste, isi face de lucru.

  2. Ce-mi place cand spui lucrurilor pe nume! iar cu ecologistii….e cool sa fii eco.

  3. cat adevar gasesc in postu’ asta !

  4. Am vazut pe multe bloguri aceeasi parere, chiar am postat pe unul dintre ele un comentariu similar cu post-ul tau. Pana acum n-a venit nimeni cu argumente soldie pro-„Ora Pamantului”, dar de stins lumina au stins-o multi. Spirit de turma….
    Cea mai enervanta mi s-a parut propagnada pe teveu, in special aia de la UTv. Gizas.

  5. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un comentariu