Karina

Azi nu e o zi obisnuita Azi e ziua Karinei.Cum..”Cine e Karina?”.Incultilor.Karina e marea mea feblete.Fetita Andreei,o buna prietena/colega .Karina e,de departe,cel mai frumos,energic si vorbaret copil de un an pe care l-am vazut vreodata :).Nu-i prea plac ei geamurile de la masina,dar nu asta e o problema :).

Si,cum de cele mai multe ori,cuvintele sunt insuficiente,un „La multi ani” trebuie completat cu ultimele poze pe care le am cu ea.:)

karina1karina2karina3Am zis sa fiu eu primul care o aduce in atentia publicului,pentru ca ,110%,va fi un star :)

„La multi ani,Pufoasa mica :)!”

2 răspunsuri to “Karina”

  1. Frumusica foc. La multi ani!

  2. loreley64 Says:

    ce dulcika este…sa creasca mare si sa aiba parte de multa, multa fericire!

Lasă un răspuns

