Hachi: A Dog’s Tale

L-am vazut aseara -un film fenomenal, ce tocmai mi-a intrat in top 5 al filmelor favorite, si in top 3 al soundtrack-urilor.Buget (probabil ) mic, un scenariu inspirat dintr-o poveste reala, o distributie echilibrata, totul de o simplitate izbitoare ce nu poate decat sa incante ochii unui cinefil ce nu se entuziasmeaza doar la blockbustere cu efecte speciale, explozii si distributii „shiny”.

O lectie,o pilda,o poveste.As simple as that.

PS-nu-l urmariti daca sunteti intr-o stare melancolica .Trust me.

3 Răspunsuri to “Hachi: A Dog’s Tale”

  1. L-am vazut si eu cred ca acum 2 saptamani. Cred ca indiferent de stare, nu are cum sa nu te impresioneze filmul. Simplu si de efect.

  2. Maestre, mi’e greu sa cred ca n-ai stiut / amintit de filmul „original” :) http://www.imdb.com/title/tt0093132/ .
    Eu l-am vazut cand eram copil [la putin timp dupa ’89, cred..] si m-a impresionat mult; atat de mult incat imi amintesc traducerea titlului: „Draga Hachi”.
    Sper sa il gasesc pe undeva si sa il revad, sa am termen de comparatie pt. cel nou :)

    D.

  3. […] Hachi: A Dog’s Tale Fri Jul 23, 2010 10:39 am L-am vazut aseara -un film fenomenal, ce tocmai mi-a intrat in top 5 al filmelor favorite, si in top 3 al soundtrack-urilor.Buget (probabil ) mic, un scenariu inspirat dintr-o poveste reala, o distributie echilibrata, totul de o simplitate izbitoare ce nu poate decat sa incante ochii unui cinefil ce nu se entuziasmeaza doar la blockbustere […] […]

Lasă un răspuns

