Base si tricourile polo

Acum ,ca Basescu a fost nevoit sa-si miste fundul pana in Moldova, sa evalueze situatia sinistratilor , a  aparut pe la teveu mai mult decat in ultimele saptamani,de cand a anuntat ca foametea va deveni sport national in Romania. Si ce m-a frapat e ca in toate reportajele aparea purtand tricouri polo. Logic, dat fiind trecutu-i marinaresc.

Problema mea e ca eu sunt un mare fan al tricourilor polo (da’ nu va zic cate am, ingrozit fiind de ideea ca afla Boc sau Vladescu  cate tricouri am ,si-si trimit arendasii la usa sa mi le impoziteze) ,dar am mari retineri in a le mai purta in continuare. Mi-e ca lumea ma va baga in aceeasi oala cu El Presidente Maximo ,si nu-mi propun asta.

Un răspuns to “Base si tricourile polo”

  1. […] Base si tricourile polo Thu Jul 08, 2010 12:54 pm Acum ,ca Basescu a fost nevoit sa-si miste fundul pana in Moldova, sa evalueze situatia sinistratilor , a  aparut pe la teveu mai mult decat in ultimele saptamani,de cand a anuntat ca foametea va deveni sport national in Romania. Si ce m-a frapat e ca in toate reportajele aparea purtand tricouri polo. Logic, dat fiind […] […]

Lasă un răspuns

