O saga de tot rahatul

In uichendul asta a fost un festival al berii la Timisoara. Si, cum grasele cu deficiente de epilare si taranii neofiti ce populeaza de obicei locul respectiv nu sunt tocmai comesenii pe care mi-i doresc cand beau o bere si ingurgitez un mic, am zis ca e mai bine sa stau pe acasa pana trece sarbatoarea de care ziceam mai devreme. Si, cand stau in casa, trebuie sa imi gasesc o ocupatie,  m-am decis sa lenevesc in fata teveului/compului. Si-mi dau drumul la telecinemateca-incep(neinspirat in alegere,insa intrigat de succesul de casa al „capodoperei”) cu trilogia „Twillight” (nu ma puneti sa insir numele celor  3 parti, ca nu le-am retinut).

De la Avatar incoace n-am mai vazut o porcarie mai mare-actiunea are in centru un grup de liceeni-unii vampiri ce stralucesc la soare :P, altii varcolaci, si o bucata pizda emo , cu urechi de elefant african. O actrita atat de penibila incat ii e lene si sa-si deschida gura cand isi rosteste replicile. Mormaind, nemormaind, si, surprinzator de imbracata, pitipoanca in cauza genereaza un conflict sangeros intre vampirii ce se hraneau cu Activia si varcolacii papatori de Friskies. Si macar daca scenaristii astia idioti se rezumau la asta-insa au continuat-fetita in cauza devine tinta pentru toti vampirii din zona, insa, datorita pasiunilor ce le starneste in stanga si-n dreapta, e aparata, cu orice cost, de o alianta nefireasca intre vampirei si varcolacei. End of story.

Un răspuns to “O saga de tot rahatul”

  1. […] O saga de tot rahatul Mon Jul 05, 2010 10:50 am In uichendul asta a fost un festival al berii la Timisoara. Si, cum grasele cu deficiente de epilare si taranii neofiti ce populeaza de obicei locul respectiv nu sunt tocmai comesenii pe care mi-i doresc cand beau o bere si ingurgitez un mic, am zis ca e mai bine sa stau pe acasa pana trece […] […]

Lasă un răspuns

