Don Quijote, somelieru’ de la tevere

Ma enerveaza unu’ ce presteaza (pe TVR) in pauzele meciurilor de la Campionatul  Mondial de Vuvuzele . Unu’ cu barba a la Don Quijote, care se vrea a fi un somelier cu juma’ de norma.La salariul de atotcunoscator de vinuri(part-time) ii ia Boc 25% ?

Un răspuns to “Don Quijote, somelieru’ de la tevere”

  1. Ma tot uitam si eu la labarul ala care tot da sfaturi despre ce vin si cum sa il bem … si mi-am luat foc de prima oara de cand l-am vazut cu fata aia de labar notoriu si cand am observat ticul lui nervos de altfel de a plescai din pizda aia de muie dupa fiecare gura de vin … Asta nu face decat sa intareasca niste versuri mai vechi ai celor de la Morometzii care ziceau ca „9 din 10 romani sunt <>”. Asta e unu care incearca sa ne invete relaxarea suprema in preajma unui pahar de vin?! FUCK OFF

Lasă un răspuns

