Despre discrepante de libido intr-un cuplu

Cum am zis deunazi, sa aberez si despre ce mormaiam in titlu (din aceeasi Revista-pentru pizde-ce-l-asteapta-pe-Fat-Frumos-pana-nu-le-mai-arde-nici-Pulea Spataru’).

Citez (ca nici macar eu nu-s atat de dobitoc incat sa aberez asa ceva):

În astfel de situaţii, când mergeţi în direcţii opuse în plan sexual e foarte uşor să arunci vina pe partener şi să-i cataloghezi pofta de sex drept „anormală”

Sa stabilim din prima ceva-eu inteleg prin „directii opuse in plan sexual” situatia in care el sta din ce in ce mai mult pe la sauna, inconjurat de alti maimutoi parosi, cu care se loveste „friendly” cu prosopu’ peste fund, iar ea descopera ca vecina de la 4 are un cur funduletz frumos, si , sub pretextul aflarii curei miraculoase de dat jos suncile, se ajunge la altceva.

Aflu insa oripilat altceva-cica maximul de libido la barbati e intre 15 si 20 de ani.Fuck! In afara de Prigoana al mic, cine zice/crede ca intre 15 si 20 de ani a poftit(si realizat)  cel mai mult ?

La femei, cica perioada propice e intre 35 si 40. Se prea poate-atunci nu-i mai trebuie  boul pe care l-a tarat la Starea Civila acu’ 15 ani ,si vrea si altceva. Logic.

Astia imi rastoarna toate valorile in care credeam-eu chiar voiam sa fiu ca (V)Irinel,si sa-mi caut o girafa (proasta, da’ tanara speranta). Acum aflu insa ca discrepantele de libido nu ne-ar permite sa avem o armonie ca-n cartile Sandrei Brown, deci renunt la idealul meu in viata :(.

Sa nu disper(inca) -articolul in cauza ma linisteste partial -„partenerii de aceeasi varsta trebuie sa constientizeze si sa indeparteze barierele psihologice ce accentueaza diferentele de libido”, si totul revine la nirvana.

Acum anunt public : sunt in cautare de femela toba de Freud /Jung /Jones sau Winnicott sa ma ajute sa depasesc obstacolele de mai sus.


Un răspuns to “Despre discrepante de libido intr-un cuplu”

  1. M-am stricat de ras!

Lasă un răspuns

