Ceva despre Mondial(episodul 1)

A trecut o saptamana de cand a inceput Mondialul. Cam asta am concluzionat eu pana acum:

-Franta a depasit orice forma a penibilului. Cred ca numai echipele lui Razvanel Lucescu pot juca mai hidos decat Franta. Pe de alta parte, ce pretentii puteam avea de la frantuji, de vreme ce selectionerul lor isi face echipa in functie de horoscopul zilei (drama e ca asta nu e nici gluma ,nici metafora)

-tara gazda intra in istorie. Nu pentru vuvuzele, ci pentru faptul ca va fi prima tara organizatoare ce nu trece de grupe. Pe de alta parte,au fost antrenati pana deunazi de un roman de care nici macar eu, Enciclopedie Fotbalistica Ambulanta,  n-am auzit.

-ma uitam ca vitelul la poarta noua la coreeanul ala (din Nord) ce bocea la intonarea imnului. Nu m-am prins daca din patriotism sau de bucurie ca a trait sa joace si pe alte meleaguri decat Patria-Mama.

-l-am mai vazut pe Maradona purtand ceas la fiecare mana. Il inteleg-cand tragi pe nas e probabil sa uiti care-i stanga si care-i dreapta.

-la primul punct cred ca am exagerat- grecii joaca cel putin la fel de execrabil ca si francezii…insa ei  macar au batut  pe cineva.

-un nume exotic-Shittu

-cele mai urate tricouri de joc-SUA

-deduc  ca Italia ar putea castiga mondialul :joaca atat de prost incat prinde macar semifinalele

-un (alt) jucator care e mare doar prin presa tabloida-Cristiano Ronaldo. Cretinul asta e atat de atent la cat de bine-i sta freza ,incat uita ca ar trebui sa joace (si) ceva fotbal

-in schimb,am vazut un jucator adevarat ,care-mi e simpatic si prin prisma numelui-brazilianul Bastos

-m-au cam suparat spaniolii ,da’ au timp sa se revanseze (hodorogul ala de Del Bosque poate se prinde ca o echipa eminamente de atac are nevoie de mai mult de un atacant pe teren)

-celebra deja minge Jabulani are traiectorii similare cu cele ale mingilor de 35 de lei de pe vremuri,cand marcam incredibil de mult pe maidanele din spatele blocului.Daca erau scouteri pe vremea aia,Barcelona scria pe mine :P

Si sa nu uit-cine dracu’ i-a angajat pe cretinoizii aia sa comenteze la TVR? Sau din lipsa de resurse au inceput sa comenteze meciurile cameramanii?

2 Răspunsuri to “Ceva despre Mondial(episodul 1)”

  1. Comentatorul de la Al Jazeera Sports 2 jur ca parca citea retete culinare la meciul Spania – Germania, cel putin in prima repriza!

  2. sunt convins ca tot suna mai bine decat ce-am auzit la TVR-isti

Lasă un răspuns

