Jenibil

Azi mi-am dat seama(desi ar fi trbuit s-o fac in urma cu 20-25…30 de ani:P) ca imi place tare mult mirosul de tei.

Cat de penibil/ghei suna asta?

3 variante de raspuns va dau:

1-cam ghei

2-foarte penibil

3-jenibil

2 Răspunsuri to “Jenibil”

  1. Embrace your feminine side :) Nu e ghei, eu cred ca e doar o preferinta personala. Si mie imi place mirosul de benzina, dar asta nu ma face dyke sau mai stiu eu ce.

  2. Maine-poimaine ma trezesc imbracand toale roz si sfarsindu-mi frazele cu „la naiba!”

Lasă un răspuns

