Cum mi-am pierdut 5 ore din viata

Am vazut zilele astea doua filme pe care (iarasi) le ridicasera in slavi toti cretinii cu veleitati de cunoscatori de film.

De  „Robin Hood”  mi-e si naspa sa zic….un rateu epocal al lui Ridley Scott…care,vrand cumva sa-si asigure un succes similar cu cel avut cu „Kingdom of Heaven”, a amalgamat o poveste clasica…a incercat sa reinventeze un mit pe care cred ca si Simona Sensual il cunoaste….si…deloc surprinzator ….nu i-a iesit deloc. Russel Crowe…in cadere libera (parca a filmat mahmur tot filmul)…iar tipa aia ce o interpreta pe Marion…o naspeta si jumatate…o taranca neofita….iar scenele de batalie-similare cu cele dintr-un film de categoria B. Nici nu mai zic altceva..atat de suparat sunt pe Scott :P.

Alte 2 ore din viata irosite aiurea le-am dedicat filmului „Prince of Persia-Sands of time”. Cred ca de la Avatar incoace n-am mai vazut o imbecilitate mai mare. Zboruri/salturi/acrobatii pe care nu le-as fi gasit oportune nici in Matrix, un print metrosexual, pensat,machiat, aranjat (ii mai lipsea doar papionul si un tatuaj a la Beckham)….o pizda in rolul principal ce numai a femme-fatale nu arata (desi forma mutrei te poate duce cu gandul la nustiuce prostioare).

O poveste ce si-a propus sa fie o transpunere pe pelicula al unui joc genial (mama,cate saptamani din viata nu m-am zbatut eroic in rolul respectiv, cate tastaturi n-am spart de nervi!), insa a iesit o bulibaseala de iti vine sa nu-l mai sodomizezi pe Boc…ci sa-l omori pe scenaristul ala (i)responsabil. Inca ceva-cate roluri penibile mai trebuie sa-si asume Ben Kingsley pana sa-si dea seama ca-si bate joc de talentul lui?

Per total…4-5 ore pe care nu le voi mai recupera niciodata. Ma astept insa sa vad toti homo-sapiens-ii extaziati de astea doua basini pe pelicula. Ma doare-n Boc de ei!

4 Răspunsuri to “Cum mi-am pierdut 5 ore din viata”

  1. La Robin Hood n-aveam de gand sa ma uit, da’ m-ai dezumflat si cu Prince of Persia. desi nici ala nu ma tenta nu stiu cat de tare…

  2. Culmea..la „PoP” nici nu ma asteptam la mare scofala..insa de la tandemul Scott-Crowe voiam multe..si mi-au oferit prea putine :(.

  3. La Robin Hood m-am uitat si eu, si asa e, e o laba de film. Bataia de la final parca e facuta cu figurantii din Mircea cel Batran (sau cum plm ii zicea la filmu’ ala generic al lu’ Nicolaescu). PoP e mai ok, nu e epic, dar e SF, ce plm vreti. :)

  4. PoP=Matrix(varianta persana) :P

Lasă un răspuns

