„Masterpiece”

De cand am piratat mult trambitatul Avatar (curiozitatea, bat-o vina) am vrut sa scriu despre el. Dar am tot amanat, cumva oripilat si de ce citeam ulterior marii lansari : in lume se sinucid retarzi dupa ce au vizionat filmul !

Apoi-Gala Globurilor de cacat, unde Avataru’ pizdii ma-sii a facut prapad….apoi articole laudative la adresa acestui Pocahontas (varianta SF) penibil. M-am contrat cu toate cunostintele mele carora le-a placut „capodopera”. Si in final, ca sa ajung si la motivul acestui post, dau pe Catavencu de recenzia lui Andrei despre enormitatea asta superbugetata.Asa ca nu mai zic/scriu nimic despre el.Va trimit acolo.

PS-daca vreunul imi mai zice o data ca nea Cameron e vreo scula de regizor/producator/scenarist ,ii raspund , anticipat , insirandu-i cateva imbecilitati de-ale sale: Avatar, seria Terminator, Titanic :))) , True Lies , si-o bucata Rambo. Mucles!

5 Răspunsuri to “„Masterpiece””

  1. Hehe..nenea Cameron e o scula de regizor chiar daca Avatarul vazut pe diagonala de pc pare un desen animat retard :p

  2. L-am vazut ulterior si la cinema..tot de toata jena e..cum spuneam..Pocahontas SF

  3. Good point, e un cacat, indiferent de ecran. Nici macar la Imax nu-i mai bun. Auzi, da’ cu Disney ce-ai? E drept, fac si ei o gramada de rahaturi (gen Hannah Montana, plm), da’ Pocahontasu’ ii clasic, ma. Lasati-o balta cu atitudinea macho de „Nu mi-a placut Bambi”, ca nu va cred. :-„

  4. trupa Bambi nu-mi place..jur :P…iar Disney’s Bambi nu mi-a placut pentru ca TVR-ul predecembrist il impartea in „episoade” de cate 10 minute,difuzate in fiecare sambata…si n-am avut rabdare sa le vad pe toate..si am preferat sa stau la coada la butelii/lapte/paine/ulei si oua :).

  5. sorry pentru bump, acum am vazut postul :)

    Nici eu nu cred ca Avatar e cine stie ce film. Atatia bani si de-abia se ridica la nivelul unui film de sambata seara pe pr* tv.
    Pe de alta parte, nici nu-i suport pe aia care fac arta doar pentru artisti, si de-aia nu suport nici festivalurile de filme obscure, in care se premiaza kkturi gen . Adica am vazut Politist, adjectiv, si OMFG, am cascat incontinuu. Oare chiar ne-ar omori sa facem si noi un film mai americanesc? Fara efecte de sute de milioane, fara explozii, dar amuzante macar, daca nu inteligente. Asa ca lasa Terminator si Rambo in pace. Macar te puteai deconecta doua ore. Iar titanicul a facut oagarii sa planga, deci a starnit emotie, deci e arta. Scurt :)

Lasă un răspuns

