Sex sau amor de Revelion?

Nu stiu cum „reusesc”, da’ eu in fiecare an imi petrec Revelionul in alta parte si cu alt grup. Anu’ asta era sa-mi petrec momentul zero pe o bancheta din spate. Nu va ganditi la sex,depravatilor/depravatelor,eram doar pasager, si pur si simplu GPS-ul nostru uman :P a dat rateuri, si era cat p-acilea sa facem un revelion la Cuca Macaii, in the middle of nowhere, si, mult mai tragic, fara niciun strop de alcool pe o raza de 15 kilometri. Dar, (traiasca telefonia mobila), cu multe injuraturi scapate printre dinti, si cu muuuulte indicatii telefonice, ajungem la locul faptei.

Cum spuneam, Revelioanele mele sunt atat de diferite incat traiam cu impresia ca le-am vazut pe toate. Ei bine, m-am inselat amarnic. Anu’ asta ne-am petrecut vorbind despre futut. Nu ma credeti ? Treceti pe la Mantzy ca sa vedeti detalii in stilu-i savuros. Vad ca deocamdata nu apar pe acolo ca personaj ,insa n-au intrat zilele-n sac :).

O conversatie de cateva ore ,deloc cenzurata, cateodata enervanta pentru cei mai treji dintre cei de-acolo, cu replici memorabile , hohote de ras si stropita (imbunatatita) din belsug cu vodca,palinca,whisky,tuica,vin sau bere,dupa gust.

O confruntare epocala (muuult mai buna decat infruntarile electorale,spre exemplu) intre o tabara cu un singur membru(nimic porcos,si nicio aluzie) si restu’ lumii . Subiectul ? Diferenta dintre sex si (oh,tempora!) dragoste.

Evident ca nici acum nu mi-s lamurit pe tema respectiva, dar mai am un an la dispozitie pentru documentare.

PS-pentru cei ce an de an imi trimit mesaje/mailuri cu urari specifice perioadei…multumesc. Nu raspund niciodata la ele din principiu,so…no offense :).

2 Răspunsuri to “Sex sau amor de Revelion?”

  1. iooooi tu.. ce m-am speriat cand am citit titlul ! Credeam ca nu mai stii sigur ce ai facut [sex sau amor] in noaptea de Rev si faci sondaj pe blog =))
    Si gandul nr. 2 a fost ca te-ai plimbat la Amsterdam [me-he-he-heeee :D :D :D ]

    Sa ai un an nou incredibil ! ;)

    D.

  2. 1-hai sa te lamuresc :).Stiu sigur ce fac de cele mai multe ori,iar cand nu mai tin minte exista probabil ceva filmat ca sa-mi aduc aminte ;)
    2-nu sunt un mare fan al Amsterdamului din punctul respectiv de vedere-Romania e mai la indemana
    3-asisderea

Lasă un răspuns

