Nu mai cititi doar ambalaje de Eugenii!

Postul asta e despre carti, asa ca onanistii si loserii ce aterizeaza anapoda aici sa faca bine si sa-si ia talpasita. Urgent!

O vreme m-am dat pe http://www.shelfari.com, ca sa ma mai pun la curent cu noutatile publicistice. Mai primeam de la grupul meu de prieteni de acolo ceva  recomandari mai mult sau mai putin inspirate,insa am cam lasat-o balta. Literatura japoneza ce mi se propunea intru citire pur si simplu deja nu ma atragea :).

Recent, insa, am mai primit o sugestie de alternativa literara de la Rita, si anume un site similar, pare-se mult mai complet –www.goodreads.com.

Si cum, pe de alta parte, mi s-a reprosat (pertinent, de altfel) ca aberatiile mele de pe aici sunt din ce in ce mai desuete si cu puternice conotatii negative,  am zis s-o fac si pe asta -sa incerc sa va trimit  si spre chestii pozitive.

Faceti-va un profil acolo, completati (fara exagerarile de rigoare, ca va ard :P) cam ce ati citit bun in ultima vreme, dati calificative sau chiar recenzii cartilor respective, si dati-mi cumva de stire :). Pe site-ul respectiv imi permit si eu sa fiu serios, profund si calm-blogul insa mi l-am rezervat pentru nazbatii :D.

PS-vedeti ca e un neverending quizz literar pe acolo : eu m-am tapit -in mandria mea fara limite, am crezut ca o sa-l completez(corect)  „en fanfare”. Din pacate, cu privirea in pamant va marturisesc ca n-am decat un procentaj de fifty-fifty la raspunsuri :).

3 Răspunsuri to “Nu mai cititi doar ambalaje de Eugenii!”

  1. Apropo de japonezi, iti recomand niste animatii…

    ONLY YESTERDAY – excelenta muzica lu’ Gheorge Zamfir ;)
    HOWL’S MOVING CASTLE
    Tekkon_Kinkreet – cel mai tare din astea 3!
    Sa-mi zici cum ti-au placut!

  2. Iti dai seama ca eu sunt in categoria pe care o indemni in titlul postului sa inceteze a se mai indeletnici cu lecturarea invelitorii celei mai bune prajituri de pe vremea impuscatului, deci iti voi propune un link care exprima prin continutul lui, IQ-ul meu subunitar :)) :

    http://teste.sirb.net/roman/index.php

  3. link-ul il stiam de la Codrut..dar mersi oricum :)..sunt 20% roman,by the way :D
    PS-modestia ta ma da pe spate :P

Lasă un răspuns

