Unusual

Toata vara m-a frapat ceva.Nu,nu efemeritatea omului pe pamant,in niciun caz impozitul forfetar ce se vrea implementat de catre Boc cel mic,si nici macar soarta omenirii in contextul crizei mondiale.

M-a frapat ceva mult mai simplu-in proximitatea Salii Olimpia,ori de cate ori treceam prin zona,auzeam muzica clasica. (!?!?)

Prima mea banuiala a fost ca Patapievici s-a mutat in Timisoara,s-a gandit sa aplice „Mens sana in corpore sano” si isi acompaniaza  exercitiile fizice pe muzica fina.Falsa banuiala-Patapievici nu s-a mutat in Banat.

Apoi m-am gandit ca Simona Sensual vrea sa se culturalizeze (langa Sala de culturism).Nici ipoteza asta nu s-a dovedit a fi adevarata :( .

Asa ca mi-am luat inima-n dinti si m-am apropiat,sub pretextul unui small-talk banal cu vanzatorul ambulant de presa.

Stupoare maxima-o terasa/cafenea/whatever ce isi delecta clientela cu acest gen de muzica.

Am trait s-o vad si pe asta.Adevarul e, ca sa-mi duc povestirea pana la capat, ca nici nu gemea pe acolo de clienti, ca n-am vazut nicio  pitipoanca aratoasa p-acolo (alea-s in Unirii,in Mall sau la Trandafirul) , iar preturile nu dadeau pe afara de mici. A meritat insa sa-mi citesc Dilema si Catavencu pe fabuloasa Simfonie a IX-a.

Si, absolut dezinteresat,v-o recomand , macar ca sa bifati asa ceva :), pana nu vine insipida toamna si ale sale manifestari isterice.

2 Răspunsuri to “Unusual”

  1. Ma tot indeamna Edith sa trag o fuga pan’ la Timisoara in vacanta de Iarna! Sa-mi iau papuci, ca cica-s ieftini! E, daca treaba cu pantofii nu ma prea convingea, pentru Simfonia a IX-a mai ca s-ar merita! :)

  2. adrianot1989 Says:

    Ca veni vorba de presa,din Motru n-ai de unde,momentan,sa iti cumperi un ziar!:))Rodipet a dat faliment,si alta firma nu e.Ca am vrut sa iau prosportul,cu suplimentul despre Europea League,da’ de unde..din parti..

Lasă un răspuns

