SeFeu fara extraterestri

Ca un roman ce se respecta…piratez si eu intr-o veselie.Nu neaparat ca mi-s vreun Hagi Tudose,ci pentru ca urasc sa merg in cinematografe,unde n-am loc de toti pitiponcii cu manea ca ton de apel,care aplauda la fiecare erectie,si ne arata tuturor,la fiecare scena pe care o inteleg si ei,ca n-au venit la film doar sa pape popcorn,ci ca ei chiar mai inteleg cate ceva din film.

De seriale ce sa mai zic-chiar nu-mi vine sa-mi comand DVD-urile cu fiecare sezon,cand pot sa le iau,moca,de pe net.

Si,dupa aceasta luuuunga introducere in care incercam sa-mi justific mai curand mie decat voua nevoia de piratare de pe net,sa va zic depre ce vreau sa va povestestesc pana va veti plictisi si veti inchide browserul.

E vorba de un alt serial SF pe care tin mortis sa vi-l bat pe gat-„Battlestar Galactica”. Stiu…numele lui nu-mi place nici mie.Dar mi-a intrat la sufletelelul meu negru ca pana corbului(macar sufletul sa-l mai am negru,daca parul nu:P) prin modul atipic al  regizorului,care exceleaza prin nonconformism  cand e vorba de transpunerea unui scenariu ce trateaza destinul umanitatii.

In primul rand,nu exista extraterestri.Deloc.

Apoi,nu e mai nimic roz in viitorul expus in serial.Omenirea e tot macinata de conflicte/razboaie ,oamenii sunt cel putin la fel de imperfecti ca si acum(de viciati nici nu mai zic-n-am vazut niciodata,pana acum,atata lume fumand in vreun film),mustind de ura,gelozie,invidie,lipsa de valori,de principii. Cam asa e si acum lumea…dar multi/multe sunt de o ipocrizie maxima crezandu-se deasupra de aceste defecte,pana la urma omenesti,deci de necondamnat.

Fac si aici o paranteza,ca sa dau postului si o nota personala..ca,vorba aia..un blog presupune ca autorul sa se „desfasoare”-eu admit, fara sa ma rusinez (nu ca as cunoaste senzatia respectiva :X)-ca simt cateodata si invidie,urasc pe cativa/cateva cu toata fiinta mea…gelos sunt de ma doare si pe mine…acum astept sa vad ce ipocrit(a) imi va spune ca el/ea nu are sentimente de astea :).

Revenind la „BSG”-4 sezoane de lupte cu sine a fiecarui personaj,de intoarceri de 180 de grade in multe situatii..de iubiri mari si tradari asisderea,toate astea insotite de o coloana sonora FABULOASA si diversificata.

Asa ca puneti mana pe mouse si cautati-le pe net cele 4 sezoane,ca sa va umpleti placut timpul liber.

Lasă un răspuns

