Acei oameni minunati si concediile lor idioate

Postu’ asta e inspirat dintr-o discutie cu un foarte bun prieten (de asemenea,corporatist:X),care e cel putin la fel de refractar ca si mine vis-a-vis de chestiile care ar trebui(de ce ?!) sa le facem din colegialitate.

Ca si el,si eu ma ingrozesc de niste chestii/faze/scene la care asist cand vreun coleg/colega revine din concediu(evident…prin Puli-land,Ass-land,Wonderland..whatever) si incepe sa ma improaste cu povestiri  si poze tampite despre vacanta lor de cacat,vacanta pe care au avut-o pentru ca un tampit (ca mine,sau ca altu’) le-a tinut back-up.

Prima zi e dureroasa-toata lumea revenita din concediu e obosita (de parca astia de la lucru am jucat badminton si am ingurgitat gratare in timpul ala )  ,plictisita ( „Dear,ce fain a fost acolo…ma gandeam sa nu ma mai intorc<pula mea,de parca cu banii lu ma-sa s-au dus in concediu..nu cu aia din salariu>),apoi urmaza o serie interminabila de poze facute cu o camera (si aia luata in rate), poze imbecile in care ne sunt prezentate gratare (sa-mi bag pula daca vazusem in viata mea cum arata un gratar pana atunci),un copil urat ca ta-su mancand de pe jos („Uite,dear,ce facea Cris aici<faza la care eu ma intreb daca acel copil n-are parintii frati>)…apoi peisagistica de doi lei…de parca nimeni n-a mai vazut pana atunci poze „miscate” cu un deal /munte banal ,si cu un rahat de apus de soare cu conotatii (bleah!) romantice…apoi urmeaza povestiri gretoase in legatura cu meniurile gustate pe acolo(futu-va in gura…habar n-aveati ce-i aia paella pana n-ati prins reducere la chartere de Barcelona)…si inca o serie de-a dreptul enervanta cu poze cu varii monumente/artefacte din zona respectiva („Uite,turnul Eiffel-pula mea…ai fost la Paris..mare scofala…idioata dracu’!”) ..o bluza luata de la nustiuce magazin de fitze(in fapt,luata cu 5 euro de la marocanii de la colt)…suveniruri de un kitch ingrozitor…si asa mai departe.

Eu unul nu stiu cum sa mai fug departe de grupurile ad-hoc(lingaii de serviciu…aia care iti zambesc idiot in fata si apoi te fac ou cu otet cand pleci) ce se formeaza in jurul celui/celei into(a)rs/e din concediu , nu de alta , dar sa fiu sigur ca raman un coleg „egzemplar” nescapandu-mi vreo remarca/injuratura ca cele cu care v-am delectat mai sus :P.

6 Răspunsuri to “Acei oameni minunati si concediile lor idioate”

  1. Hai ma, ca nu e vorba doar de concediul de vara..mai sunt de indurat povestile de sarbatori, revelion, ski-ul din Austria in ianuarie, aniversarile, nuntile etc!

  2. pai o sa ii injur si cu ocaziile respective :)

  3. sa-nteleg ca vrei link? sunt doar vreo 200, le-am mai selectat.

  4. ce link?care 200?ce selectie?

  5. tanfastic Says:

    mai sunt hipsterii corporatisti care se intorc din concedii uluiti ca oriunde merg sunt englezi multi si toti sunt beti pula. englezoaicele sunt grase si la fel de bete si vor tot pula. Oriunde se duc corporatistii nostri vad englezi care se distreaza mai nasol decat ei ceea ce le certifica lor ca sunt civilizati. mars la cacat, n-ati inteles nimic de nicaieri.

  6. bine, bine …… si eu care ma pregateam sa iti povestesc despre fiecare fir de nisip si val al marii :)))) …… hai ureaza-mi bine am revenit si nu mai fi asa recalcitrant , ca parca vad ca pleci si tu in concediu in orasu’ preferat si vii si ne povestesti cum ai vazut tauri cu sabii in cocoase, meciuri de CL si , in general, cel mai frumos oras din lume…. :))

Lasă un răspuns

