Heruvimi si trafaleti

Cum masculul feroce din mine urla neincetat sa fac bine si sa gasesc o varianta sa-mi ascund firele albe(nu de alta,da’ s-a umplut Complexu’ de prospaturi) ,din ce in ce mai vizibile o data cu cresterea in lungime a parului,a trebuit sa ma conformez.Cum vopsirea parului meu de heruvim in negru abanos am taiat-o de pe lista de posibilitati,speriat fiind de posibilitatea de a ma transforma intr-un Dolanescu,a trebuit sa apelez la (era sa zic frizerita,dar imi pierd omenia acolo) hair stilista la care ma frezez de cativa ani buni.

Ajung acolo,si ordon pe un ton grav sa faca bine si sa-si infiga masina de tuns in pletele mele.Un pic contrariata,dar in continuare supusa capriciilor mele, fata executa fara cracnire decretul subsemnatului.Dar,stupoare!

In loc de efectul scontat,ajung sa constat,stupefiat,ca (din ce in ce mai numeroasele-mi) fire albe sunt si mai vizibile Acum parca a trecut unu’ cu trafaletu’ pe la tamplele mele. Un maaaare bou sunt.

PS-Acum,ca v-am mai impartasit un moment important si plin de semnificatii esentiale pentru a va ajuta sa va duceti viata de zi cu zi mai departe,o sa imi cer un ragaz in ceea ce priveste scrierile(alese) cu care va tot delectez de ceva timp :P…(ma pregatesc intens de concediu).

6 Răspunsuri to “Heruvimi si trafaleti”

  1. Citeam si radeam singura! Ce probleme existentiale ai si tu! Stii ca se zice ca parul alb e un semn de intelepciune?

  2. ti se pare ca tradez eu intelepciune?lol

  3. Te-am intrebat doar daca stiai!? :D

  4. Vezi ce confuzie ai iscat?Moi,in nemarginita-mi aroganta,chiar am crezut ca te refereai la mine ca fiind ,poate,intelept :) .De-as avea si conturile la fel de mari ca si…orgoliul :)

  5. iti dau eu solutia …FA-TE BLOND !
    eu asa am procedat, dupa vreo 10 ani de lupta cu firele astea care-mi faceau parca in ciuda, cu cat le vopseam mai des, cu atat mai multe se albeau. Pana tanty hairstilista cum ii zici tu, mi-a zis ca daca nu vreau sa chelesc (la perspectiva asta crede-ma ca as fi acceptat orice) trebuie musai sa ma fac blonda! Wow, ce soc am avut…dupa 35 ani bruneta sa devin blonda….nasol moment. Dar zic eu acum, a meritat!
    Cat despre barbati, hai sa-ti vand un pont…cica sunt mai atragatori cand incep sa incarunteasca si logic au succesul garantat la prospaturi (experienta taika ;) )
    eh…nu-i asa ca incepi sa devii mandru de argintul din par?

  6. parca un pic,da :)))))))))))

Lasă un răspuns

