Necrologu’ lu’ Maical

Acum,ca a trecut nebunia cu moartea lu’ Maical,singurul negru(sau,ca sa nu fiu incorect politic:afroamerican) din istoria omenirii ce a suferit de albirea pielii si micsorarea Cyrano-ului,pot sa zic si eu cateva cuvinte despre vestea asta ce a ravasit toti loserii din anii ’80-’90.Ceilalti „devastati”, mai tineri..ma gandesc ca n-aveau ce face in zilele alea si s-au apucat de bocit.Si asa ,dupa parerea mea,cea mai cool meserie din Rromania e cea de bocitoare.Eu unul sunt fan declarat(o sa le  fac si ceva propaganda pe Facebook) tantilor alea de la tara ce urla/miorlaie/bocesc/regreta nespus contra cost.

Asa..ziceam de Maical .Soeuri era mare fan Maical.Ca sa-i fac in ciuda,ii mazgaleam toate posterele si ii vindeam toate casetele „originale”.Faceam si eu ceva bani sa mai scot vreo colega la o indiana si-un citro.Cine ma poate invinui?

Maical asta pe mine unul ma dispera.Muzica-i imi zgaria urechile-mi de Chopin :P,look-ul lui (vai,cat uram sosetele alea albe) ma dispera,isteria ce-o provoca actiona asupra-mi ca un diuretic,iar  „transformarile” lui estetice ma amuzau mai tare ca traznaile lui Bender.

Cand am mai auzit si ca-i cam plac copiii, deja mutam instant din telecomanda-mi chinuita orice program pe care ii vedeam fata schimonosita.E adevarat ca mi-a placut de el cand a venit la Bucuresti si s-a intretinut cu Iliescu.Speram sa-l supere pe „Bunicuta”  si sa puna ala minerii sa-i indoaie cocoasa.

Era  si un banc bun pe seama pedofiliei sale-ca cica ar cam fi vrut sa vanda Neverlandul,ca implinise 11 ani, iar el voia doar  prospaturi.

Se zice ca pe morti sa nu-i vorbesti de rau.O lae-daca era un depravat ipohondru,cu deviatii comportamentale,nu o sa-l pot asemana niciodata cu…teolgul ala perfect care ma tot fute la icre.Ala e perfect,nu Maical .

Mai mult,parca vad peste 20 de ani toti oligofrenii cum infiinteaza secte prin care sa-l venereze (suspectand,ca si in cazul lui Elvis/Ceausescu/Hitler) ca,de fapt,n-a dat coltu’,ci traieste bine-mersi pe vreo insula tropicala.

Imposibil-s-ar bronza si s-ar duce pe pula toata capodopera chirurgilor din „Nip/Tuck”.

5 Răspunsuri to “Necrologu’ lu’ Maical”

  1. Ce peste douaj’ de ani? :-j Au scos deja porumbelu’, uite: http://www.simonatache.ro/2009/07/20/maical-n-a-murit-vrem-manele/

  2. john, totul pana la Insula. ca acolo e treaba serioasa, nu ne batem joc.

  3. @Sinzy-il vazusem(o citesc pe Simona)..dar tot e supertare :)
    @Jimerino-„john”????

  4. preferi „coaie”?

  5. nu neaparat …eventual „cojones” ;)

Lasă un răspuns

