Ceva scris de plictiseala

Vorbeam deunazi cu o prietena despre filme/actori. Eu si aici fac nota discordanta cand vine vorba de preferinte-mie nu-mi plac comediile,nu-mi plac (d’oh!) cele siropoase,nu-mi place cinematografia europeana (deci nici cea romaneasca), iar actorii mei preferati nu sunt nici Pacino, nici de Niro,nici Gere, Depp, Pitt, Cruise, Hopkins, Freeman, Washington, Jackman, Bloom, Smith..etc.

E la fel de usor sa-i ai ca actori preferati pe cativa(macar din lista de mai sus) pe cat e de comod sa tii Federer(bleah!) cand joaca cu Hanescu,sau cu Steaua(pulii) cand joaca cu Minerul Motru:D.<desi mai nou am dubii in legatura cu castigatoarea din meciul celei mai mirositoare echipe din Romania cu echipa orasului meu natal-nah! ca v-am „dezvaluit” ceea ce istoria va consfinti/mentiona macar :P ca acolo m-am nascut :)))))))).>

Mie imi plac Kevin Spacey,Gabriel Byrne si Jeremy Irons.Poate o sa imi intelegeti simpatia pentru cei trei, poate o sa-mi ghiciti si argumentele, sau poate ca nu :P.

Eu insa va provoc sa vizionati (daca n-ati facut-o deja,fiind vorba de ceva filme mai vechi) K-Pax(2001) , Vanity Fair(2004) sau The merchant of Venice(2004).(asta ca sa enumar doar filmele lor cele mai reusite,parerea mea,hic!).

Si daca nu va plac..intoarceti-va la soap-operas :P,ca-s mai digerabile.Sau daca va plac,dar tot ramaneti la preferintele voastre,justificati-va.

Am zis! :)

3 Răspunsuri to “Ceva scris de plictiseala”

  1. adrianot1989 Says:

    Mi-a placut Spacey in American Beauty,altora le-a placut Mena Suvari:)
    Byrne mi-a placut in Ghost Ship,desi altora le-a placut sarma aia de ii taie pe toti:)
    Mi-a placut Al Pacino mai mult decat Irons in The merchant of Venice:)

    sunt un fel de Gică Contra:))

  2. K-Pax rulez :)

Lasă un răspuns

