Scurtmetraj

Am dat,accidental,pe Hotnews de un filmulet/scurtmetraj genial.Cred ca e facut de ceva danezi,si se refera la relatiile dintre barbati si femei,vazute din perspectiva copiilor.Cum spuneam,genial.

Autorul articolului ce insotea filmuletul il cataloga ca fiind ingenios,crud si cinic.Eu spun ca e genial,realist si extrem de amuzant.

Cum vorba lunga-i saracia omului,iata-l (finalul e apoteotic,deci aveti rabdare pentru cele 10 minutele ale scurtmetrajului:P)

4 Răspunsuri to “Scurtmetraj”

  1. „Little woman, the way boys are” nu e? :D Trebuie sa recunosc, coaiele mele-au zambit 10 minute 43 :)

  2. Tocmai ce ma pregateam sa pun filmuletul pe blog…si-l vazui la tine. E foarte bine gandit si facut. Cu substrat!

  3. n-am vrut sa-ti fur ideea :(.sorry

  4. hmm, imi citesti gandurile? Relax, nu ai de ce sa-ti ceri scuze!

Lasă un răspuns

