Leapsa-de la Pingu’

Cum bine anticipa Pinguinul furios ,leapsa asta nu prea imi place.Dar sunt politicos,asa ca percutez :).Leapsa in cauza zice ca sa imi dau cu parerea despre „Prima….din viata”:

Car-nu imi plac masinile,nu am masina,nici nu voi avea vreodata..si nici nu am permis de conducere.

Trip within borders-cred ca la mare ma duceau ai mei…ca eram vai de capu’ meu si-mi trebuiau aerosoli

Trip abroad-la sarbi,cu tata,sa vindem macrameurile si goblenurile  mamei-Moje,Moje

Memory-asta e grea..nu-mi dau seama-cred ca prima chestie pe care mi-o amintesc e o minge pe care am primit-o-supercolorata..si cantarind un sfert din greutatea mea corporala.

Pet-primul animal de companie-evident,pisica.Pisica ce papa primele animale de companie ale surioarei mele-de obicei pui de vrabii picati din cuiburi

Crush-asta e clara..da’ nu pot da nume-ca se afla si ma trezesc ca ma suna-oricum-o chestie veche de 20 de ani :)

Discovery-am descoperit,uluit,ca focul…arde pielea.Port si acum semnele acestei descoperiri epocale

Job-oficial-in invatamant…ilegal-adunam maculatura&sticle sa strang bani s-o duc pe una la o savarina&Brifcor :P

Idol-n-am avut,nu am,si as fi vrut sa zic ca n-o sa am,dar as minti-Teologul ala e idolul meu de acum incolo :)))))))))))))

Creation-mi-am „modelat” pielea cu focul-asta da arta abstracta,nu?

De dat mai departe  o dau intregului blogroll :)))))))).

7 Răspunsuri to “Leapsa-de la Pingu’”

  1. eu am luat-o odata cu tine de la Pingu. Se pune ?

  2. loreley64 Says:

    si eu mi-am furat-o de la pinguin..asa ca, blogroll -2 hehehhe

  3. pai vreo 3 de acolo nici nu mai prea scriu…voi doi deja ati preluat-o de la sursa…eu cu cine mai raman?am omorat o leapsa :(….:P

  4. criminalule. Ce bine ca ai omorat-o, sa nu mai sufere si altii. si cu ce satisfactie ai scris ca o dai la tot blogrollul ;)).

  5. loreley64 Says:

    uff, si ce cald e ! :))
    hahahahhaha

  6. Cineva trebuia s-o omore, nu? La mine fiind prima leapsa..nu m-a lasat inima. Si nu va mai plangeti…ca stiu ca v-a placut! :))))

  7. Sunt un Ramaru al blogosferei :)

Lasă un răspuns

