Quote of the day(4)

Nu sunt religios . O stiti deja,asa ca nu luati citatul de mai jos ad-litteram.Inlocuiti din fraza de mai jos termenul „D-zeu” cu „Providenta” ,”Karma”, „Kismet”, „Soarta”…whatever. Dar tot o sa sune bine :).

Garcia Marquez, Gabriel spunea “poate ca Dumnezeu va dori sa cunosti multe persoane nepotrivite inainte de a cunoaste persoana potrivita, pentru ca atunci cand o vei cunoaste în sfarsit, sa stii sa fii recunoscator”.

4 Răspunsuri to “Quote of the day(4)”

  1. probabil ca nenorocitu’ de popa si-a schimbat parerea despre tine acu’ ca dai citate cu Bunutu ( sper ca observi ca mi-am insusit critica si nu mai scriu cu ”sh”, ”tz” si alte de-astea ) :)))

  2. Wraith, te invit la mine pa blog..pentru o leapsa. Acu’, iti place sau ba, asta e…spor!

  3. Dear, ti-am spus eu k iti vei gasi tu „nasu’ „… kiar si tu o krezi :))

  4. „Dear”…tu „kiar” n-ai idee ce fel de om sunt,si ce cred sau nu cred eu.
    „Kiar” trebuie sa-ti fac un training in legatura cu orientarea mea sexuala…ca vad ca ai dedus ca mi-am gasit „nasu”.

Lasă un răspuns

