C’est fini la comedie :(

Am gasit pe blogul Tomatei un post in care vorbea de incheierea unui capitol din viata ei.Asa ca,luat de val,m-am hotarat sa va vorbesc si eu de incheierea unui capitol al vietii mele.Nu,spre deosebire de Tomata,eu nu mi-am schimbat(inca) jobul,insa am incheiat,cum spuneam,un capitol al „carierei”(pulii) care m-a tinut ocupat aproape un an.Un proiect maret,pompos,care a insemnat muuuulta munca,o miza foarte mare,deadline-uri ucigatoare :),ce mai?viata de corporatist:D.Picture 146

Dar nu de munca voiam sa vorbesc,ci de oamenii cu care am avut de-a face pe parcursul proiectului(in afara de colegii de pe plantatia de bumbac)-Kevin ,Renata, Colin, Tomas, Carlo, Jan, Grzegorz, Tess, Ildar, Ameen(the Boss), Imre, Yssa, Danuel si Ronald.

Picture 158

Dupa cum e lesne de observat,o multitudine de nationalitati,proveniti din toate colturile lumii,apartinand unor civilizatii oarecum contrastante,insa avand ceva comun-sunt EXTRAORDINARI in ceea ce fac.

Datorita lor  am avut sansa sa imi imbogatesc cercul de cunostinte, am dobandit noi(buni) prieteni, mi-am dezvoltat bagajul lingvistic, si am invatat meserie in timpul petrecut cu ei mai mult decat as fi facut-o intr-un cincinal.

Picture 104

Sa va mai zic de echilibrul pe care l-am gasit la ei intre munca si distractie?Nici n-are rost-ca romani,o sa vi se para SF.O data incheiata ziua de tras in jug,nimic nu mai conta-asa ca ne-am cherchelit un pic pe la Tequilla,ne-am dantuit prin Club 30,am terorizat personalul  de la Boavista si Casa cu Flori si muuulte muuulte altele.

Sper doar ca le-am fost gazda buna,si ca Timisoara o sa reprezinte intotdeauna pentru ei un loc in care sa revina cu placere :).Picture 174

A lot of  fun,don’t u think?:).

Thank you,guys !

Picture 136

PS (ca nu ma pot abtine)-special de la mine pentru nenea teologu’-nu murisem ,nene,aveam treaba-probabil de aia am scazut in ZeList :P…dupa cum vezi-am o viata,nu ma dau pe bloguri toata ziua injurand pe cei ce nu-mi impartasesc convingerile.

4 Răspunsuri to “C’est fini la comedie :(”

  1. Oh, mi-ar placea si mie sa am asa colegi internationali. Si ai dreptate, stiu sa pastreze un echilibru nemaipomenit intre munca si distractie. Vorbesc din auzite, ca din incercate inca n-am avut placerea. Cine stie insa ce imi rezerva viata. :P

  2. E o experienta foarte faina sa lucrezi cu straini,indiferent de nationalitatea lor.Cu riscul de a nu parea patriot…lucrand cu ei poti concluziona usor de ce noi suntem (economic,politic,cultural) la dracu’ in praznic in comparatie cu nivelul lor.

  3. Asa e, am avut si eu ocazia sa o simt in nenumarate randuri cand am colaborat cu strainii veniti pe bucata mea de plantatie. Bine, in fiecare padure sunt uscaturi, dar atitudinea generala e de parca sunt din alt film. Nu ne ramane decat sa invatam cat mai mult de la ei. Bafta in urmatoarele proiecte

  4. Multu fain :)…evident..si tie :)

Lasă un răspuns

