Credeai c-am murit,neica?

Nu mai stiam ce sa mai scriu,si nici nu mai aveam timp.Timpul pe care il dedic sa scriu p-acilea e timpul in care chiar n-am ce face.Si nu am mult de asta.Dar ma uit azi pe statistici,si ma mananca in   cur fund sa vad de unde imi apar cei 2 cititori zilnici.Si imi veneau de la  ala cu blog de care scrisesem,fara sa dau vreun link,acum cateva posturi.Poate vi-l amintiti-preotul/teologul ala care in loc de Biblie tine print-screen-uri din ZeList sub perna.Desi l-am tratat initial biblic,in sensul ca nu i-am intors invectivele,vad ca se adevereste vorba din batrani cu prostu’ incapatanat.N-are ce scrie(si e musai,ca altfel scade in ZeTop,si-l cearta Doamne-Doamne) si iar se ia de mine.

Acum zice  ca  am murit.Se prea poate.In mult iubita lui blogosfera,de fapt nici nu m-am nascut.Si nici nu intentionez s-o fac.Acolo sunt prea multi narcisisti.Eu am multe alte defecte,da’ narcisist nu sunt(apropo-faptul ca nu-ti impartasesc chestia cu Doamne Doamne e o chestie de liber-arbitru.Eu am asa ceva)

In postul cu care si-a adus la orgasm cititorii,gasiti multe referiri (din nou) la pozitia mea din respectivul top(de parca viata mea se invarte in jurul respectivului obiectiv),iar invective (si,ca o concluzie-se mira ca vitelu’ la poarta noua cum  oamenii cu un IQ peste cel de Avicola nu pun botul la bull-shit-urile bisericesti,cand aceasta ne sunt prezentate de sociopati ai netului,ca el)o multime.Repet-intr-adevar,demn de un autodeclarat si autoaplaudat teolog…

O alta adunatura,de data asta de aplaudaci,ii lauda in cor inovatia in materie de blogging-„Bravo,maestre,i-ai tras-o!”…de parca eu nici n-o sa mai dorm la noapte din cauza asta.Sa mai zic ceva-in toata tarasenia asta e bagat si Cabral.Am trait s-o vad si pe asta-unu’ care lucreaza la …Acasa  TV :)))))))))))))))) are curajul sa priveasca pe cineva de sus.Asta-i cea mai buna ironie pe care am vazut-o in ultimii ani.Mai lipsea o tanti de la Libertatea si una de la Click sa mi se creada superiori,si as fi murit cu siguranta.De ras :D.

Un mesaj,asa de final-nenea teologule-scrie,te rog,despre altceva/altcineva.Nu de alta,dar sleahta ta de cititori nu as vrea sa ajunga pe aici.Eu nu am nevoie de niciun cititor,si in niciun caz „trimis” de tine.Eu,spre deosebire de tine,am o viata(reala,nu ca tine,datul pe net) ,un superior ierarhic real (nu ca al tau).Seful meu vrea sa-i produc bani.Al tau vrea sa pacalesti naivii.Petrece-ti batranetea facand altceva.The clock is ticking louder&louder for you than for me.

Indreapta-ti atentia si cititorii spre altceva.Pe mine lasa-ma in nimicimea mea.Tu sa fii sanatos,si chiar iti doresc ca Doamne-Doamne sa iti dea voie sa iti tatuezi pozitia-ti din ZeList pe frunte.

Multumesc anticipat.

Dupa cum vedeti,nelinkuindu-va spre el(desi cu cei doi cititori ai mei as contribui la ctitorirea unei pozitii mai bune-eventual 69- in ZeList a bietului popa) demonstrez ca nu vreau razboi cu el.Popi razboinici nu mai sunt de pe vremea templierilor.Iata insa ca a aparut unul..din neanturile blogosferei :).

7 Răspunsuri to “Credeai c-am murit,neica?”

  1. loreley64 Says:

    razboiul stelelor….:D
    hai nu da cu pietre c-am tacut!

  2. No, nu asocia Templierii cu nenea ala amarat de care ziceai, ca imi aduc aminte ca tocmai am vazut „Ingeri si demoni” la cinema (nu, n-am platit eu, ca nu-s chiar asa de fraiera) si iar ma simt de parca am baut prea mult si nu bautura de calitate…
    In alta ordine de idei, bine ai revenit. Ceva vesti in legatura cu Africa?

  3. @loreley-faci haz de necazul meu?nu vezi ca ma blesteama popii din cauza pozitiei mele din ZeList?:)))))))
    @Stella-bine ai revenit si tu pe aici :).Templierii ii amintisem doar ca timing,nu ii asociam cu pacaliciul asta.Iar de Africa..din motive personale a trebuit sa aman .:(((

  4. Pe mine m-ai bulvesat…n-am inteles nimic, dar nu-i bai ca mi-a placut aia cu „Am trait s-o vad si pe asta-unu’ care lucreaza la …Acasa TV :)))))))))))))))) are curajul sa priveasca pe cineva de sus”.
    Stii cum se uita pisicile ca tampele la perete (ca sa nu zic vacile la poarta). Cam asa am fost eu….

  5. Ai lasat destule indicii sa aflu despre ce e vorba, nu pot sa zic decat PENIBIL. Cum isi permite sa scrie „Aşa-i! ZeList să-l ierte, că porcul era ateu!…”. Vorba ta, fericiti noi astia care mai avem liberul arbitru.
    Iar elitismul asta bazat strict pe o penibilitate de top ma lasa rece. Daca imi place un blog il citesc indiferent ca e pe pozitia 5000000 in ce top vrea muschiu meu.
    Lasa-l in prostia lui ca nu merita.

  6. @pingu’-o sa incerc sa fiu mai coerent data viitoare…da’ eram tare amuzat..si poate si de asta nu mi-au „iesit” explicatiile :)
    @Dee-te-ai prins despre identitatea somitatii respective-good for you…iar chestia(obsesia) cu ZeListul il arunca in aceeasi caldare cu alti popi celebri-Tanacu&co.Si l-as lasa in prostia lui..da’ vad ca e un prost incapatanat..si eu nu intorc obrazul(asta ca sa inteleaga si el metafora)

  7. Wwraith, acu’ nu trebuie sa dai mura-n gura sa se prinda toata lumea. Ca asta era farmecul articolului. Intr-un final m-am prins si eu.

Lasă un răspuns

