Cica treij’de secunde pana la Marte

Neascultand radio decat in masinuta galbena,si avand posturile muzicale pe canalele 70,71 si asa mai departe,sa dau de o piesa relativ noua care sa-mi si placa e o chestie atat de rara,incat ,ori de cate ori imi  „iese”,v-o impartasesc.

Marturisesc,de trupa asta cu un nume confuzant n-am auzit in viata mea,insa din clip (genial) l-am recunoscut intrucatva pe solist-avea ceva rol secundar in „Lord of war”-facea ceva bors si era rusnac.

Rusnac brunet cu ochi albastri (zice o prietena ca-i are mai albastri ca ai mei :X…) my ass.

Insa:

Cica „Beautiful lie”-pai toate minciunile sunt frumoase,ca,zice-se,au toate picioare scurte(deci glezne frumoase :P)

4 Răspunsuri to “Cica treij’de secunde pana la Marte”

  1. loreley64 Says:

    wow..esti primul barbat din lume care spune ca-i plac picioarele scurte:D
    bla,bla,bla

  2. pai daca-mi plac mignonele..cum sa-mi placa picioarele lungi?:(

  3. Am auzit de ei de vreo doi anisori, desi ei sunt de prin ’98. Niste americani care suna foarte bine!

  4. Hai sa-ti zic in ce-a mai jucat Jared Leto: Fight Club (ala blondu’ pe care-l bate Brad Pitt si apoi zice ca „aveam chef sa distrug ceva frumos”), Requiem for a Dream (rol principal). Nu e chiar rau actorasul ;)

Lasă un răspuns

