Freak

Eu mi-s unu’ de ala plin de contradictii si ciudatenii.Recunosc…si mama m-a invatat ca greseala recunoscuta e pe jumatate iertata :).Asa ca o sa va insir o lista de contradictii mai mult sau mai putin logice,si nu axate pe un domeniu anume :

-mi-a placut Damon Hill cel putin la fel de mult precum l-am dispretuit pe Schumacher( enorm)

-am iubit tenisul lui Agassi si Rios,da’ am urat din tot sufletul preaperfectul/roboticul  tenis al lui Sampras si Federer

-traiesc cu si pentru Universitatea Craiova,da’ mi-e  mila de Dinamo

-vomit la ros-albastru,da’ febletea mea e Barca

-locuiesc de ani buni in Timisoara ,da’ am fost de doua ori la stadion(la meciurile Craiovei,evident:P)

-imi displace sa daruiesc flori,da’ constientizez bucuria unei femei care le primeste

-imi repugna plimbarile prin parc, da’ m-as muta intr-un parc :) daca asa as face fericita o femeie

-nu inteleg importanta acordata casatoriei,da’ m-as insura maine cu persoana potrivita :)

-nu sunt vreun patriot(nici n-am de ce),da’ imi sare mustarul cand presa internationala face praf romanii

-urmaresc politica de 15 ani,da’ nu merg la vot nici batut/mituit

-ma distreaza propaganda religioasa,da’ am buni prieteni prelati

-nu ma intereseaza banii,da’ muncesc ca sclavul ca sa-i am

-imi place Romania,da’ m-as muta oricand intr-o tara cu clima mai prietenoasa cu circulatia mea periferica :)

-ma calca pe nervi roengleza,da’ o folosesc uzual

-rad in hohote de haifaivisti,da’ am si eu cont

-am blog,da’ nu ma consider blogger

-sunt lenes,da’ prefer sa-mi gatesc decat sa-mi comand

-sunt oltean(cu toate defectele aferente),da’ nu-mi repudiez niciodata originea

-„cujet” la tot si la toate,da’ fac fericiti si mandri(vis-a-vis de propriile lor persoane) pe cei din jur parand superficial

-nu-mi plac banatenismele „praji”,”cafa”,”gradi”,”ceau”…da’ le folosesc tot mai des

-pretind ca n-am fitze…da’  nu port decat 4-5 branduri de haine

-urasc si ma dezgusta  goana dupa rating a televiziunilor,da’ ma uit 3-4 ore pe zi la TV

Suficient? :).

Voi?Cum stati?

………………………………………………………………………….

„Şi cu toate acestea, şi eu încerc la răstimpuri nevoia

de a­-mi deschide sufletul.

Dar mă înfrâng.

Şi nu vorbesc  niciodată, nimănui, despre cele ce bănuiesc că

se petrec înlăuntrul sufletului meu.

Pe mine mă supără  confesiunile. Sunt o slăbiciune.

Eu nu înţeleg cum un bărbat poate avea nevoie de sprijinul altuia.

Chiar cel mai bun prieten e un duşman în ceasurile grele.

Atunci, trebuie să rămâi singur.

Trebuie să izbândeşti sau să fii  înfrânt, singur.

Iar eu nu mă pot destăinui prietenilor.

Prietenii şi-au făcut părerea lor despre mine: doctor.

Eu ­, după acele prea  puţine lucruri pe care le ştiu, ­ cred altfel.

Dacă m­-aş dezvălui, însă, prietenilor, mi s-­ar spune că „pozez”.

„Poza”  înseamnă pentru băieţi tot ceea ce se deosebeşte de ei….”

Citind blogul  cu recenzii al Tomatei, mi-am adus aminte de un roman,ce,intr-o anumita masura,mi-a influentat adolescenta.Daca nu va amintiti/stiti/recunoasteti pasajul…imi pare rau de voi.Adolescenta voastra trebuie sa fi fost tare searbada.

De ce am inserat  fragmentul asta acolo?Ca sa va invatati minte,voi,cei care ganditi ca si Doctorul,ca si mine.Nu faceti exceptii de la regula respectiva-ati putea fi intelesi si judecati drept bufoni capsomani,afemeiati si viciati :).

7 Răspunsuri to “Freak”

  1. Eu ma plang intr-una ca-s grasa, da’ mananc si beau bere just like a man; nu-s complexata ca-s scunda, da’ mi-as baga niste tije-n genunchi pentru 3 cm; nu fac niciodata nimic pentru a realiza ce-mi doresc, astept sa vina de la sine; nu mai am haifaiv, da’ mai arunc cate-o privire pe profilele cunoscutilor. Mai vrei? Mai sunt, da’ indiferent cat de mult chef am de scris, mi-e lene. ;))

  2. Aoleu, la unele pasaje parca mi-ai citit mintile!

  3. trebuie acum sa detaliezi…m-ai facut curios :)

  4. ;))

    Inteleg asa bine ce zici aici, chiar ma gandisem sa scriu si eu setul meu de contradictii. Is balanta, deci iti dai seama ca is cand sus, cand jos, cand da, cand nu. :P Mi-e greu sa ma decid.

    Aia cu parcul mi-a placut mult.

  5. plasticreflection Says:

    interesant,m-ai facut sa reflectez mai bine asupra unor lucruri:D

  6. 1. Schumacher a fost pilot, restul erau doar shoferi;
    2. N-am absolut niciun fel de mila fatza de Dinamo. Sper sa moara totzi.

  7. @Tomata-si ce te impiedica sa scrii despre acel „set”? :)
    @plasticreflection-e de bine sau de rau?:P
    @Sicli-la 1-prefer sa nu raspund,ca sa nu te jignesc-
    la 2-faca-se voia ta :D

Lasă un răspuns

