Experiment

Imi plac experimentele.As fi vrut sa ma fac „experimentator” daca s-ar fi pomenit asa ceva in nomenclatorul de meserii.Si fac tot felul de experimente,ori de cate ori imi vine pe chelie.Acum,in plina metamorfoza metafizico-psihologico-fiziologico-si inca cumva,da’ nu mai stiu cum :)…sunt decis sa pun in practica urmatorul experiment.

Intai niste detalii.Impreuna cu un bun prieten,am invitat la un cico toate prietenele/amicele noastre .Si,dupa ceva small-talk de cacat,le-am supus unui sondaj,compus dintr-o singura intrebare :D..si aia cvasiretorica:

-„Domnisoare dragi si scumpe,nu-i asa ca intre  noi doi (eu si Alex) jumatate ma veti alege pe mine,si cealalta jumatate pe el? Surprinzator,au cam marait,ezitat(cred ca erau curioase daca exista si o treia varianta de raspuns),ca car,ca mar,sa vedem,bla bla(stiti…celebra&legendara putere de decizie feminina at its best).

O data lamuriti ca suntem la fel de barbati(fatali,macho,Banderas-i,Pitt-i Cabrali)..le-am lasat sa-si plateasca singure sucurile la care le invitasem,si am ajuns in fata destinului: am dat cu banu’-care sa joace „Printul” si care sa interpreteze „Cersetorul”.Rabdare..nu sariti de cur in sus-va zic imediat care era faza…da’ stiti si voi ca ma mai apuca logoreea cateodata.

Eu si Alex suntem doi misogini (saraci lipiti) notorii (Cine se aseamana se aduna,nu?).Evident,bazati pe ceva experiente neplacute,pe niste barfe(ce,nu stiati?si masculii barfesc :D) si pe niste statistici naucitoare.

Si ,evident,amandoi suntem convinsi ca,pentru a pune…mana pe o femeie ca lumea(nu pitzi…ci o femeie de cariera,frumoasa,stilata,ingrijita..etc) trebuie sa ai BANI.Cu duiumul.Si,ori de cate ori ne exprimam aceasta convingere in diferite anturaje,ne atragem instant oprobiul domnisoarelor,oripilate ca femeile sunt nedreptatite de niste nesimtiti ca noi.

Evident,noi stim ce stim cand ne exprimam opinia respectiva,ca altfel nu ne-am baga de-am pulea in gura lupului,insa am decis sa ne si consolidam/argumentam convingerea.Si ne-am brainstormuit noi nitel,si ..Evrika!…a aparut,de nicaieri-IDEEA experimentului-mergem la agatat deghizati in print si cersetor(de fapt,doar unul e deghizat in print..celelalt sa fie el insusi).Bun…am dat cu banul-iar SOARTA mi-a suras-eu voi fi Printul.Am belit-o…trebuie sa-mi duc hainele bune la curatatorie,sa fac rost repede de-un breloc cu BMW sau Mercedes,sa imprumut un telefon pizdos,si sa sun un interlop local sa-mi dea un parfum de fitze pe datorie…pana la salariu :).

Deci,scenariul suna asa-mergem in cluburi(da’ nu de alea de fitze,ca acolo „cersetorul” nici nu ar fi   lasat de  strajeri sa intre) mustind de studente/absolvente(20-25 de ani),cu o clientela majoritar feminina(de alea cu intrare libera la femei,si contra cost pentru aia care vor sa intre sa futa si ei ceva dupa).O data ajunsi acolo…fiecare -pe cont propriu-eu „pozez” in ditamai fiul de ceva senator, Seful Politiei,etc…practic,o beizadea-tuns,frezat,gelat,barbierit,si ma dau cu tupeu la cine-mi iese in cale,afisandu-mi ostentativ brelocul,telefonul,si tona de parfum pe care mi-o torn pe camasa Armani, „scapand” cuvinte in diferite limbi straine,invatate in numeroasele-mi calatorii,si folosind la fiecare fraza cuvintele magice ” mii de euro”…iar Alex,cersetorul(in fapt,imbracat in dulcele-i stil clasic-casual),sa incerce sa agate ceva dovedind o sinceritate vecina cu prostia-„Nu-mi place sa ma barbieresc sau sa ma tund,cu serviciul-nu castig cine stie ce,da’ imi place ce fac,am doua rate la banci,stau cu chirie intr-o garsoniera modesta,toale-nu ma intereseaza etichetele,am un parfum de la Oriflame/Avon, 4 perechi de incaltari( si mi se pare ca am prea multe),etc. Bine,toate astea nu o sa le spuna ca pe poezie,ci o sa le strecoare,parsiv si subliminal,in discutiile ce o sa aiba loc.

Apoi,dupa seara de pomina(al carei rezultat il constientizam/anticipam amandoi,da’ lu’ Alex nu-i place sa vorbim despre asta:)),sa ne intalnim ,la Pret,la cafeaua de dimineata,si sa ne blestemam zilele ca nu-s tatii nostri politicieni,si sa punem ultimii nostri 10 lei la loto,ca poate asa punem si noi … mana pe o femeie ca lumea.

PS-Daca vreo domnitza se va simti jignita de ce a citit mai sus…sa se gandeasca (obiectiv) intai daca eu si/sau Alex am incadra-o la  „femei bune”:P

6 Răspunsuri to “Experiment”

  1. Hahaha! Imi place! Aveti grija sa nu va falimentati prin cluburi!

  2. :) ne-am pregatit temeinic pentru experimentul asta…in ultimele doua saptamani am mancat mustar pe paine(uscata)

  3. loreley64 Says:

    zici tu ca ai avut „noroc” tragand lozul printului? Eu zic ca ai avut ghinion…pentru ca jucand acest rol, stii clar carui segment de femei te adresezi…Dintre tine si Alex, eu cred ca el are sansele cele mai mari sa agate o femeie adevarata, tu mai putin :) Doar daca joci rolul printului modest, care-si ascunde identitatea ilustra, care nu face parada de masini si conturi…ai mai avea o sansa. Altfel…niciuna. De ce? Pentru ca o femeie adevarata nu are nevoie de banii nimanui ca sa-si permita un parfum sau un BMW. Si le ia singura! O femeie de calitate nu este o intretinuta, never! O femeie de calitate nici macar n-o vei intalni in club, este prea ocupata cu munca ei, cu invatatul…iar timp pentru distractii are doar la pensie….Asa ca bafta multa si asteptam rezultatele experimentului vostru, ne-ati facut curioase :))

  4. -eu credeam ca nu vorbim de literatura SF aici..nu credeam ca ar fi cineva interesat de Asimov :P-portetul femeii de mai sus e unui idealist/ipotetic..deci nerealist..si o spun fara nicio urma de ironie sau de rautate
    „Femeia adevarata” de care vorbeai are nevoie de 97654 de perechi de pantofi,de 57399 de „bluzite”,de cosmetice si parfumuri de firma,de spa-uri,de masina sa mearga la shoppingul necesar/obligatoriu pentru lista de mai sus,de o tona de bijuterii si …lista poate continua

  5. pentru prima data in lunga noastra colaborare , te voi contrazice: am acasa ”femeie de cariera,frumoasa,stilata,ingrijita” shi crede-ma , chiar nu fac parte din categoria printzilor. Absolut deloc. Femeile se incadreaza 99% in categoria descrisa de tine. Pt. restul de 1% trebuie sa ai noroc cu caru’ sa le gaseshti. Well…..lucky me :))))))). Shi sunt de acord cu loreley, 1% ala nu il gaseshti in cluburi.

  6. @Loreley & Sicli-pai in mall…nu….in cluburi…nu…pe stadioane…nu….Faza e ca la teatru si opera mai mergeam,ocazional,pana am descoperit ca (si) acolo e plin de pseudointelectuale cara aterizeaza acolo ca sa „pozeze” in femei culte.

Lasă un răspuns

