N-am umor :)

Discutie intre un blogger,cu vechime,cu state vechi in ale blogosferei,si subsemnatul.Discutia este fictiva,dar pleaca de la o chestie reala.

Blogger-Vezi ca ti-am facut reclama pozitiva la mine pe blog.

Eu-Mersi…da’ despre ce e vorba?

Blogger-E o chestie umoristica…am facut-o pentru mai multe bloguri…in cazul tau,descriindu-ti blogul,am zis,inteligent,si mustind de umor „Bah maimutoiule,ti-am citit materialul abject – „Pranzul”.Mi-a trecut toata pofta de mancare,eram chiar inainte de pranz.Ma-ta stie ca te dai pe net?”

Eu-Pai postul ala era,de fapt,un fragment din Maugham.Stiu ca e mai greu de inteles,da’ nici nu credeam ca taie pofta de mancare.

Blogger-Taci mai cretinule,eu am vagoane de carti citite.Am scris mai mult decat ai citit tu.

Eu-Te cred,da’  cu mama ce ai avut?

Blogger-Bai derbedeule,tu n-ai deloc simtul umorului!

Eu-Si,una peste alta,asta-i reclama?Stiu ca Eliade nu considera trimiterile neaose la origine ca fiind jigniri,da’ eu nu sunt Eliade.

Blogger-Esti un bou…te sterg de la blogroll,obraznicatura.

Eu-Je m’enfiche..doar nu ti-am cerut eu sa ma pui acolo.

Blogger-Iti lipseste o funie..iti permiti tu sa vorbesti,de la pozitia doua mii si ceva din ZeList,cu MINE???

Eu-Pai pe mine nu ma intereseaza pozitia in ZeList.Eu nu stiu ce-i ala HTML,ping,RSS.Tehnicalitatile de pe blogul meu sunt „dezlegate” de un amic.

Blogger-I-auzi mai,ce tupeu-derbedeule.Ti s-a facut dor de pozitia 5000?

Eu-Nu stiu decat pana la 69..ca aia cica place cel mai mult.

Aici,discutia e intrerupta de multimea de confrati ai bloggerului cu vechime,care intervine si striga catre mine,infuriata: „Bloggerul cu care iti permiti tu sa vorbesti e un blogger cu vechime,care e iubit si apreciat de cei mai multi dintre bloggeri.A descoperit si promovat de-alungul timpului o multime de talente!”

Eu,in loc sa bag,ca strutul,capul in pamant,zic,curajos:„O fi,da’ nu ma intereseaza.Eu imi iubesc doar familia..si inca pe cineva.Nu as putea iubi niciodata un blogger.Eu,oameni buni,nu sunt un blogger.Eu am un blog pe care mai insir cate ceva pentru prieteni,pentru amuzamentul nostru.Daca de maine n-as mai tine un blog,viata mea nu s-ar schimba cu absolut  nimic”

Multimea,de data asta intarita si cu pancarte de sustinere,imi reproseaza-„Mai boule,e mai in varsta,trebuie iubit si respectat”

Eu,(deja incoltit)-„Daca e mai in varsta,ar trebui sa fie mai intelept,iar cu respectul,vorbindu-mi urat ,nu o sa-l castige niciodata!Cu iubitul..lasati-o mai moale-dintre cei in varsta,imi iubesc doar bunicii”

Acum,din multime se desprinde o doamna-„Bai,prostule,eu sunt jurnalista la Click si te consider un om lipsit de simtul umorului,cretinule”

Eu,deja amuzat,ii replic-„Aia ce scriu la fituica Click sunt jurnalisti in masura in care oamenii de serviciu de la Cape Canaveral sunt si ei astronauti”

Bloggerul (ascultase,linistit cum multimea ii canta in struna)-„Esti un bou…repet..te scot de la blogroll…asta echivaleaza cu moartea…si asa esti timisorean”

Eu,(deja plictisit)-„Nu stiu cum o sa supravietuiesc zilei de maine daca faci asta.Ma doare-n cot si de blogul meu,si de pozitia cuiva in Zelist,si de traficul zilnic,si de mai stiu eu ce .Eu am viata personala,am doua joburi,blogul nici macar hobby nu-l consider.PS-nu sunt timisorean.Nici nu voi fi vreodata”

Blogger-O sa asmut urgiile asupra ta si a blogului tau,boule! (pe fundal se aud tunete si fulgere-probabil cineva din multime batea intr-o tabla de inox)

Eu(grabit-ma suna o pizda sa imi spuna ca tocmai i-a plecat barbatu-su in delegatie)-Faca-se voia Ta!

In final ,sa precizez ca meseria de baza a bloggerului(fictiv) este una ce(in masura in care inteleg eu unele norme ale decentei)  exclude din start vulgaritatea,infumurarea,vanitatea ,minciuna si dusmania.

Eu le am pe toate cel de mai sus,dar meseria mea e cu totul alta.

Later edit-dati mai flacai si fetiscane cu clicu’ pe aici….mult si des….ca daca nu urc in ZeList nu sunt OM.

8 Răspunsuri to “N-am umor :)”

  1. avand in vedere ca postul de fatza e bazat pe fapte reale intamplate in alte post-uri :))…..tzin sa imi bag pula direct in blogger-ul respectiv shi in totzii aplaudacii lui. ( scuza-mi limbajul, dar mi-am ieshit din fire. Shi eu am o meserie care exclude vulgaritatea, infumurarea, vanitatea , minciuna si dusmania :)))))))))) ) Prietenii shtiu de ce.

  2. -faptele reale de care vorbeam nu au avut loc pe blogul asta…desi personajul in cauza mai ateriza ocazional pe aici…si sincer nici nu apreciez injuraturile la adresa respectivului…la invective nu se raspunde cu aceeasi moneda…pur si simplu il lasi in lumea lui perfecta,in care el detine adevarul si dreptatea,iar alte opinii sunt false,deci neavenite

  3. da ….se poate shi asha …….dar n-am chef de elegantza astazi :D
    deci – da-l in ma-sa

  4. Cine e? Cine e? :P

  5. Nici nu conteaza cine e..dupa cum e lesne de observat…eu nu i-am facut „reclama pozitiva” linkuindu-va spre el :)
    PS-daca asta e lumea „bloggerilor” timisoreni in care,in bunatatea si rabdarea ta deja legendara,tot incerci(mersi:)) sa ma introduci….nu ma incanta deloc.Mi-s satul de vanitatea-mi proprie,nu mai am loc si de vanitati de la unii ca el :)

  6. loreley64 Says:

    aoleu…ce de cuvinte frumoase…hai sa-ti zic o zicala olteneasca ;)
    „nu mor caii cand vor cainii” ..spune-i blogerashului ala premiant din partea mea..uf si nu aveam voie sa vorbesc ca sunt pozitia 3987 in Zelist :))

  7. Nu se uita el in jos,din Olimpul Bloggerilor,spre noi,muritorii..asa ca nu cred ca o sa-i zic.In schimb,asa am gasit eu de cuviinta sa raspund marlaniilor Sale.:)

  8. Acum o luna ti-as fi spus ca la noi nu e asa, ca noi suntem prieteni si prietenosi, etc. Dar dupa ce una dintre prezentele pe la blogmeeturi si pe la schimburi de carti s-a gasit sa arunce cu venin (in mine si nu numai), nu mai sunt asa determinata sa conving pe toata lumea sa vina.

    Pacat.
    Oricum tot is curioasa cine e individul.

Lasă un răspuns

