O margareta contra prostiei

Copil fiind,si hiperactiv,pe deasupra,faceam multe nazbatii.Dadeam foc la aproape orice,tot ce era in jurul meu il transformam intr-un imens chevalet,si, mai ales,spargeam cate un cap de copil vecin cu o repetitivitate ce-mi infricosa parintii.Si remuscarile sau regretele ulterioare durau cam doua secunde.Aceste doua secunde de regret dupa cate o prostie s-au diminuat, o data cu trecerea anilor.Si nu numai ca au disparut de tot,dar nici macar nu le-am inlocuit cu un banal si fals  „Imi pare rau” ,desi sunt convins ca aceste simple cuvinte,chiar de le spuneam „de gura lumii”, mi-ar fi usurat mult viata.

Am preferat insa sa nu spun chestii in/pe care nu le cred.

De ce tot insir chestii neimportante ale comportamentului/limbajului meu ?

Pentru ca descopar ,azi, ceva-incep sa am regrete(pe bune).Nici nu mai stiam cum e.Si nu pentru ca am facut o prostie ,ci pentru ca am zis o prostie.Mintea-mi intortocheata ,si mult prea sloboda,a cam dat cu oistea-n gard.Chestie pe care,cum spuneam,o regret.Imi „creste” oare o constiinta?Acum,la batranete?:)

Si ca s-o dreg cumva(prostia respectiva),am cujetat eu ce-am cujetat,si…bling-an idea!

1 iunie e Ziua Copilului. Chiar si a celor ce poarta inca semnele de la pietrele primite in cap in copilarie :). In fiecare din noi se spune ca salasuieste  inca un copil.Al meu e probabil la fel de naravas si necugetat(asta ca sa nu zic tampit).

Asa ca fac un gest mic si simbolic  pentru a ma revansa

margareta

Sorry.

8 Răspunsuri to “O margareta contra prostiei”

  1. Este atat de frumoasa floarea!

  2. Doar atat ai remarcat? Si eu,care credeam ca o sa apreciezi ca-mi „creste” constiinta :))))))))

  3. Lucrurile marunte si frumoase fac mai mult decat 1000 de cuvinte!

  4. loreley64 Says:

    cu siguranta cine trebuia sa inteleaga….a inteles. Uneori mai bine mai tarziu decat niciodata. Si da…la varsta asta nu imbatranesti ci devii intelept ;) iar intelepciunea presupune si regrete, presupune dorinta de-a deveni perfecti si buni…

  5. Cu siguranta cine trebuia sa inteleaga…n-a inteles.Nu-i nimic,mai incerc,persuasiunea e arma prostului :)

  6. loreley64 Says:

    nah..persuasiunea este arma invingatorilor ;)

  7. Pacat ca n-ai buton de ‘like’ !

Lasă un răspuns

