Zi de joace

Eu sunt un om generos(NOT).Ori de cate ori aflu/gasesc ceva fain,va zic si voua.Astept,in schimb,un feedback pozitiv din partea voastra cand m-or chema la Judecata de Apoi.:P.

Azi,a venit randul unor teste/quizz-uri care pe mine m-au amuzat teribil,deci vi le indic si voua .Le gasiti accesand acest site .

Fac pariu(si stiti deja ca eu sunt un viciat,un gambler:)) ca nu stiati urmatoarele chestii :

-cum stati cu palmaresul sexual(ala real,nu balivernele pe care le indrugati partenerelor/partenerilor) in comparatie cu diferite segmente de populatie;

-cati batrani de 90 de ani ati putea birui intr-o lupta ;

-ce nivel de cofeina aveti in sange in momentul in care va faceti ca munciti si cititi textul de fata;

-cat de mult ati supravietui in spatiu;

-cati canibali s-ar putea indestula de pe urma voastra;

-(favoritul meu) cate tari puteti numi/tasta  in 5 minute

-(asta-i de la mine…fara numar…fara numar.. pentru segmentul feminin al cititorilor blogului de fata)-cate culori enumerati,tot in 5 minute

-cati kinderi de 5 ani invingeti intr-un combat spectaculos

-cata electricitate produce corpul vostru

-cati microbi salasuiesc pe tastatura voastra

-cam cat ar valora cadavrele domniilor voastre

…si multe altele.

La treaba!…nu mai stati! Am decretat-azi e zi de joace !

4 Răspunsuri to “Zi de joace”

  1. Cu palmaresul sexual? Ca să nu se spună că mă laud, mai bine ar răspunde Julia Roberts…

  2. ai dreptate…pana nu a confirmat Jessica Alba ,si eu as fi parut laudaros..

  3. Bai, mi-a iesit ca-s 34% Geek :)

  4. Eu nici n-am avut curajul sa fac testul ala…s-ar fi dus dracu’ toata imaginea mea de smecher :))))))))))))

Lasă un răspuns

