O leapsa(da’ sincer nu mi-a placut)

Loreley m-a inclus pe o lista careia ii era adresata o leapsa.Nu as vrea sa o supar,da’ leapsa asta era pentru oameni seriosi.Eu nici nu sunt,nici nu vreau sa fiu.Insa o onorez intr-un stil ce-mi devine,cum zice,invidios un prieten de-al meu, trademark:

Daca eram o luna, as fi fost –Februarie in an bisect
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost – Luni(NOT)
Daca eram o parte a zilei, as fi fost – de la 8 la patru juma’.
Daca eram un animal marin, as fi fost – siren.
Daca eram o directie, as fi fost –  in jos.
Daca eram o virtute, as fi fost – Fumatul.
Daca eram o personalitate istorica, as fi fost – Caligula.
Daca eram o planeta, as fi fost – lipsit de viata.
Daca eram un lichid, as fi fost – zeama de muraturi.
Daca eram o piatra, as fi fost –
vai de mama mea
Daca eram o pasare, as fi fost –
cuc.
Daca eram o planta, as fi fost – Vrej de fasole.
Daca eram un tip de vreme, as fi fost –
tre’ sa-l intreb pe Busu
Daca eram un instrument muzical, as fi fost –
lauta.
Daca eram o emotie, as fi fost – sunt indolent/indiferent-n-am emotii
Daca eram un element feng shui, as fi fost –
WTF?????
Daca eram un cantec, as fi fost – „Romania-land of choice”.
Daca eram un film, as fi fost –
„Space balls”
Daca eram un serial, as fi fost – „Sclavul Isaur”
Daca eram o carte, as fi fost – Juvete

Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost – Barbatul perfect
Daca eram un fel de mancare, as fi fost – Ciorba de potroace
Daca eram un gust, as fi fost –
N/A-sunt de(z)gustator.
Daca eram o aroma, as fi fost – nu stiu/nu ma pricep.
Daca eram o culoare, as fi fost –
roz.

Daca eram un material, as fi fost – lana de la oile lu’ Jiji

Daca eram un cuvant, as fi fost – Pazea!
Daca eram o parte a corpului, as fi fost –
mai bine tac.
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost –  Dezgust.
Daca eram o materie de scoala, as fi fost –  Lucru Manual.
Daca eram un personaj din desene animate, as fi fost – Willy the Coyote/Bender/Sylvester.
Daca eram o forma, as fi fost – gaura :)))))))))
Daca eram un numar, as fi fost – ala a lu’ Avogadro
Daca eram o masina, as fi fost – inclus in programul „rabla”
Daca eram o haina, as fi fost – kilt

Dupa cum e lesne de observat…atat de tare m-a futut o lene,incat abia am reusit sa dau un CTRL-C la postul „origine”, pe care apoi l-am customizat dupa propria-mi minte(putina & intortocheata ).

5 Răspunsuri to “O leapsa(da’ sincer nu mi-a placut)”

  1. Matilda Says:

    Daca erai un tip de vreme, sigur te incadrai la furtuni…

  2. loreley64 Says:

    m-ai facut sa rad cu pofta :)) Thanks.

  3. @Matilda-nici nu stiu…sa o iau ca pe un compliment sau nu :P
    @Loreley-stiam eu ca stii de gluma :)

  4. EU DACA ERAM O PIATRA, ERAM O „PRETIOASA”:))

  5. Stiu,soeuri :)

Lasă un răspuns

