Drujba din poseta

De cand ma stiu m-am mirat/am fost uimit,sau chiar oripilat de continutul unei posete de domnisoare.Mai tot timpul,in sadomasochismul meu dublat de curiozitatea-mi specifica,abordez  acest subiect in discutiile cu domnisoarele ce-mi insenineaza viata.Si mai tot timpul,la intrebarile mele cu un pronuntat parfum retoric-„De ce trebuie sa cari asta (un anume item din poseta) intotdeauna dupa tine?” primesc raspunsuri care reusesc sa ma confuzeze si mai mult-„Tu nu (ai cum sa) intelegi asta(vreodata)”. D’oh!

Nu  mai tarziu decat acum cateva luni,unei bune prietene  ii suna telefonul.Iritant.Un ton de apel mai enervant (apropo,poate ca nu v-am spus pana acum-nu-mi plac defel tonurile de apel) nici ca s-ar fi gasit  sa ii emane din poseta.Ea era la dus,aca ca ma incumet si ii sugerez,scrasnind din dinti,ca ar fi bine sa faca o pauza si sa raspunda la telefon.La fel de suav imi raspunde ca nu poate(avea nustiuce balsamuri prin podoaba capilara-si se uscau :)))))),dar ca ma roaga frumos sa raspund eu la telefon,ca poate e important.Eu unul recunosc ca am muuuulte curiozitati in viata,insa cotrobaitul printr-o poseta si raspunsul la telefonul altcuiva nu se numara printre ele,asa ca refuz categoric.Am pus piciorul in prag: m-am impus :P…Ea,in aceeasi linie dulceago-mieroasa,insista.Atunci,in fata unei domnisoare dezbracate,vointa mea(+incapatanarea) ajung subit la cote de avarie,asa ca am cedat .Mi-am retras piciorul de pe prag :(.Shame on me.:(

Si ma indrept,cu capul in pamand,reprosandu-mi slabiciunea in fata nudului,spre POSETA.Daca ma trimitea cineva pe esafod,probabil  ca m-as fi simtit la fel :).

Cu ochii inchisi,de teama sa nu dau pe acolo de vreo drujba,vreun sandwich maker sau vreo cursa de soricei),imi introduc manuta-mi gingasa,sperand sa am noroc si sa gasesc repede zgomotosul telefon.Din fericire(si cu ocazia asta mi-am papat doza de sansa pe cincinalul asta) l-am extras fulgerator ,cu o grija pe care as vrea ca si chirurgii sa o arate pacientilor.

Evident ca nu era nimic important in apelul respectiv.:(

Acum insa ,in timp ce tastez de zor la postul asta,imi vine o ideee (ne)inspirata-sa compar continutul buzunarele de la jeansii de care inca n-am reusit sa ma dezbrac,desi am ajuns acasa de doua ore) cu acel continut mistico-abundent al unei posete,pe care toti barbatii(in afara de Mircea Solcanu) il percep cu o oarece teama.

Deci-prin buzunare gasesc cheile,cartela magnetica de la scara blocului,Secure ID-ul/VPN-ul,portofelul,telefonul ,un pachet de Lucky Strike si bricheta de rigoare.Atat.Si totusi supravietuiesc vicisitudinilor vietii cu acest continut,sumar,de altfel.

Sunt eu un supravietuitor demn de o emisiune proprie pe Discovery Channel sau cel putin 85% din obiectele dintr-o poseta sunt de o inutilitate crasa?(am un talent in a pune intrebari retorice,nu? :P)

PS-ca sa nu fiu ipocrit,recunosc ca prin buzunare mai am ,din cand in cand,si MP3 Player-ul.Dar rar.:)

7 Răspunsuri to “Drujba din poseta”

  1. pai si cum….pleci de acasa fara…. pila de unghii? fara oglinda si ruj? fara agenda? fara pilula anticonceptionala ca nu stii niciodata pe unde iti petreci noaptea? fara tampon? fara periuta de dinti? fara pix? fara parfum? fara rimel? fara nurofen ca poate te doare capul? fara servetele ca poate stranuti si ce faci apoi cu mucozitatile? fara prezervative? fara guma de mestecat? Personal mai am si camera digitala, plus incarcatorul aferent, telefonul plus incarcatorul sau evident, sticluta de protectie a lentilelor de contact plus solutia de rigoare, un pieptan, ceara de par, umbrela, plasturi, ace de siguranta, clame de par si/sau elastice de par…
    plus ca se mai strang de la o zi la alta chestii utile in anumite momente dificile :)

  2. numai simpla citire a pomelnicului de mai sus imi provoaca frisoane :(

  3. Gentile pentru femei sunt precum cochilia pentru melc. Cara tot ce se poate cara in ideea ca „poate am nevoie”. Recunosc ca in afara de telefon (pe care il tin in buzunarul de blugi pentru ca nu-l gasesc niciodata in geanta) 99% din chestiile care zdangane prin geanta sunt doar asa…ca poate am nevoie. Dar, dar am vazut si barbati (o anumita categorie – respectiv manelistii si cocalarii) care poarta un fel de gentuta (destul de maricica) strecurata pe incheietura mainii. Ei oare ce cara acolo?

  4. lingouri :)

  5. sau…si eu am fost fascinata de aceasta problema…si am gasit o explicatie asemanatoare cu drujba ta :)

    http://pinguinulfurios.wordpress.com/2009/05/04/gentuta-magica/

  6. loreley64 Says:

    haide mai…si permisul sau certificatul de inamtriculare al trotinetei pe care-o conduc, unde sa le tin? Sau cheile…de la job, de la intrarea in casa mea, sau a lui…ochelarii, si nu fac referire la aia de soare, ci la cei fara de care sunt o mare „naiva”, unde sa-i tin….ca buzunare nu avem. Deh moda asta tampita…fuste si rochii cat mai sumare si transparente si ioc buzunare :) Apropos…si voi nu trebuie sa va rujati, de pieptanat…nu, ca se poarta ras….vezi acum cate avantaje ai ca esti barbat?

  7. @pingu-intr-adevar…buna …..explicatie :P
    @loreley-sa nu ma mai acuzati de misoginism niciodata-dupa cum spui chiar tu-numai avantaje avem :P

Lasă un răspuns

