Barbatii sunt pe cale de disparitie

Un cercetator australian se plictisea intr-o zi.Apoi,intr-un moment de maxima inspiratie,s-a apucat sa faca un studiu genetic.Si omu’ a trudit,a analizat,a concatenat datele obtinute…si a ajuns la o concluzie.Socanta,dar care sa-l faca celebru.Cica barbatii sunt pe cale de disparitie.

Cand am vazut stirea respectiva,m-am panicat un pic.

Am crezut initial  ca feministele din toata lumea,sub conducerea Magdei Ciumac,au hotarat sa puna in aplicare un plan global,odios,de starpire a masculilor.

Fiecare femeie urma sa-si aleaga metoda cu care sa isi finalizeze targetul.Pe mine unul m-ar ucide repede-e de ajuns sa-mi treaca prin fata o turma de grase ,mugind si tropaind  in colanti,maieu si balerini,si hertzul meu ar renunta sa mai bata .

Dar panica mea legata de disparitia semenilor mei a fost disipata prin citirea (pana la capat) a articolului (insa fobia mea cu grasele imi ramane )-cica,in decursul evolutiei ,cromozomul Y a ajuns,de la 1400 de bucati,la doar 45. Mai trebuie sa treaca cateva milioane de ani (sigur nu o sa prind finalitatea,ca o pitipoanca pasionata de chiromantie,studiindu-mi mainile de pianist,a concluzionat ca n-o sa prind nici pensia,so,no worries at all) si ultimii 45 de Y-greci se vor duce dracu’.De tot.

5 Răspunsuri to “Barbatii sunt pe cale de disparitie”

  1. The Y is dying. Long live the Y! [-o<

  2. sa inteleg ca nu faci parte din congregatia Magdei Ciumac?:P

  3. :)) Nu, fereasca Ida! :))

  4. e amuzanta stirea pentru ca deja imi inchipui vreo 20 de femei batandu-se de la un barbat :-)))

  5. vorbim de 20 de balene(cele care sunt obiectul/subiectul fobiei mele)?…sau de douajde Heidi Klum/Jessica Alba? Al doilea scenariu..chiar nu suna rau :P

Lasă un răspuns

