Ida,Ogica si Dan Brown

Ma grabesc sa scriu despre ultima descoperire in materie de teorie evolutionista/darwinista.De ce ma grabesc?Pentru ca mi-e frica de niste capete seci de la Ministerul Educatiei & Mitropolia Romana…sa nu cumva sa interzica sa vorbim/gandim/scriem despre ceva ce contrazice cu argumente teoria cu Doamne-Doamne,care a facut tot in 6 zile,apoi s-a odihnit in a 7-a.

Vuieste mass-media-au analizat-o,la aproape 30 de  ani de la descoperire,pe Ida.Nu stiti cine e Ida? Nu stiti nimic :(.

Ida e stra-stra-stra-stra… … -stra- matusa noastra,mai incultilor!(Nici nu stiu de ce ma mai obosesc sa va mai impartasesc descoperiri epocale-pe voi -dupa statisticile blogului-va intereseaza chestii mai … putin epocale:P).

Cica aducea cu un lemurian,a trait acum 45 de milioane de ani,s-a conservat atat de bine incat s-a putut analiza si ce a papat la ultima cina(era sa zic „Cina cea de taina”…dar imi puneam prelatii in cap),si se pare ca din specia ei au derivat/evoluat  primatele-si umanoizii,si verii nostri actuali.

Moartea ei a fost tragicomica.Ca si alte surate, cica a baut apa suprasaturata cu dioxid de carbon („codoi”-sa inteleaga si comunistii nostalgici),s-a asfixiat,si a dat coltu’.Naspa sfarsit-hamletian-„Sa beau sau sa nu beau apa cu codoi?”

Fac pariu ca atunci nu erau Stirile de la ora 5,nici Medelin Ionescu,si nici Oteveul,altfel  „decesul” ar fi fost dezbatut inca de atunci. Cate episoade „Ida:s-a sinucis sau s-a omorat singura?” ar fi realizat Dan Diaconescu in 45 de milioane de ani? Cati martori-cheie (in afara de Ogica) ne-ar fi impartasit probabilele scenarii ale mortii?

Asa,va trebui sa-i credem pe cuvantul de pionieri pe oamenii de stiinta care au ajuns,in urma studiilor de rigoare,ca Ida reprezinta veriga lipsa a teoriei evolutioniste,si ca importanta acestei descoperiri este enorma.

Sper doar ca rahatul de Dan Brown sa nu se apuce acum sa scrie ca Biserica a incercat,in repetate randuri,sa  faca disparut scheletul respectiv, si/sau ca nustiuce societate secreta e compusa,practic,din descendentii directi ai Idei.(imposibil,datorita consangvinizarii :P -cred ca am facut pe cineva tare mandra de mine si de noii termeni pe care mi i-am insusit:D).

Iat-o pe Ida,in toata splendoarea ei(totusi,cam slabuta pentru gusturile mele):

Ida

Ida2

8 Răspunsuri to “Ida,Ogica si Dan Brown”

  1. Ida e stramosul meu direct si irevocabil. Sunt urat, invechit si fara minte…. Da cineva mai mult?

  2. Nu dau mai mult-dar ma inscriu si eu-irevocabil

  3. E prima dată când aud despre Mitropolia Română.
    Oricum, Biserica a ocultat adevărul despre Ida, nu dintr-un interes anume, ci aşa, ca să mai furnizeze domnului Dan Brown subiect de-un nou op… Oricum nu avem în intenţie să-l lecturăm.

  4. la inceputul anului scolar,Inalti prelati(poate nu neaparat Mitropolia,insa nu sunt familiarizat cu formele lor feudale de organizare),impreuna cu iezii cucuieti de la Min Educatiei,au propus sa scoata din programele scolare trimiterile/lectiile/etc legate de evolutionism…si iata cum ne puteam indrepta spre o noua Inchizitie.Niste ipocriti imbecili(ambele parti)

  5. Mă rog, ca preot n-am cum să mă înveselesc auzind de evoluţionism. De regulă, teologii nu au înclinaţie către ştiinţele false.
    Este Patriarhia Română, mitropoliile fiind locale (Olteniei, Banatului etc.), fiecare Mitropolie grupând mai multe episcopii. E o împărţire, nici feudală, nici modernă. Şi e organizarea noastră, nu a lor, de vreme ce se presupune că românii sunt creştini ortodocşi…

  6. Chiar nu-mi propun sa intru intr-o controversa evolutionism-creationism.E o batalie dinainte castigata ,si nu mi-ar aduce nicio satisfactie.
    In schimb,apreciez explicatia vis-a-vis de organizarea Bisericii.Chiar nu o stiam-si asa am „remediat” acest neajuns.

  7. Vazand-o pe Ida, parca mai pricep si eu cu cine seman, doar ca nu-mi prea gasesc coada :)
    Un singur lucru sunt sigura: de am fost zamislita dintr-o coasta a lui Adam, acesta sigur s-a ”autosinucis” din motive de mustrari de constiinta.

  8. m-ai spart cu modestia ta:(.De unde si pana unde ai vazut tu asemanari intre tine si tante Ida?Iar in ceea ce-l priveste pe Adam-odihneasca-se in pace! :P

Lasă un răspuns

