Printre altele, m-am apucat de fumat

Datorita unor chestiuni pe care nu o sa le detaliez pe-acilea..sunt intr-o  cautare infrigurata de metode placute de a-mi petrece timpul liber.Nu sunt genul care sa fac jogging(desi ma tenteaza niste bunoace ce alearga pe la stadion:P),nici nu sunt vreun gamer obsedat,contul de haifaiv il mai tin doar ca sa-mi amintesc niste zile de nastere,asa ca..m-am intors la radacini.

Dat fiind faptul ca am mai mult timp de „umplut” decat am avut in ultimii 10 ani,am gasit de cuviinta sa ma intorc la carti.Nu la dame..nu va mai ganditi la prostii,ci la literatura care mi-a inseninat copilaria,adolescenta,si  anii prematusalemici.Asa ca am luat-o,batraneste (cum altfel) cu tot ce NU este in trend .Adica am inceput cu o autoare ilustro necunoscuta,cu un nume IM-PO-SI-BIL de pronuntat:Aoibheann Sweeney.

Romanul ei de debut,cu un nume ce din start mi-a atras atentia :) „Printre altele, m-am apucat de fumat“ pot sa spun ca m-a captivat mai mult decat ma captiva Kerouac cand eram tanara speranta.

Un  „journey”,o introspectie extrem de generos detaliata a une fetite din Maine,ajunsa apoi in NY.O descriere succinta a romanului.

Sa mai spun doar ca autoarea acorda  o atentie deosebita pentru detaliu,insa fara a exagera cu figuri de stil pompoase.Extrem de putin comercial„Printre altele, m-am apucat de fumat“ e o carte ce trebuie citita. Nu este nici pe departe o epopee feminista,ci mai curand o lucrare in care firul epic se intretaie cu niste surprize pe care numai o viata reala le poate oferi,o serie de lectii pe care eroina le afla pe pielea ei,o lectie superba despre moralitate,iluzii si vise.

Later edit(legat oarecum tot de literatura)-tin sa multumesc cuiva care mi-a fost aproape de atatia amar de ani pentru cadoul (extraordinar) pe care mi l-a facut(probabil sa-mi mai indulceasca amarul celor jde ani impliniti)- „Olesia”-Kuprin.Sarutmanusitele :)

10 Răspunsuri to “Printre altele, m-am apucat de fumat”

  1. mihaela13o Says:

    Chiar cautam ceva interesant de citit zilele aceste. Multumesc :)

  2. cu placere :)
    PS-asta e cel mai rapid comment la un post de-al meu :D

  3. Fumatu-i bun! Rămâne să ne mobilizăm împotriva nefumătorilor…
    Despre citit, ce să zic? Mda, merge…

  4. loreley64 Says:

    aoleu…am ratat aniversarea ta :( mai, si stiam ca esti tot taur…ce memorie mai am si eu, de greiere boland :D
    Chiar daca am ratat evenimentul…iti zic astazi La multi ani fericiti, multe realizari si impliniri si tot ce-ti doresti tu!
    si multam mumos pentru urari :)

  5. @Vania-subscriu-jos stapanirea nefumatoare!Viva la Revolucion!
    @Loreley-multu fain :)

  6. Feministul Says:

    kerouac is a fuckin genius

  7. Aiobheann Sweeney - Printre altele, m-am apucat de fumat Says:

    Mie sincer sa fiu mi-a placut cartea, si in general sunt incantat de aparitiile literare de la Cotidianul. Subiectiv, o recomand cu incredere.

    Pentru cei ce cauta acest volum, il gasiti de ex. la libraria Carti-Online, anume:

    http://www.carti-online.com/printre-altele-m-am-apucat-de-fumat-p-492.html

    Lectura placuta!

  8. astept plata acum..reclama moca?:P

  9. Curzio Malaparte - Pielea Says:

    Promit sa dau o bere sau cafea, dupa preferinte.

Lasă un răspuns

