(N)Eurovision

In fata multimii deznadajduite de fani care deja se revolta in privinta frecventei cu care imi postez nonsensurile,nu am alta solutie decat sa debitez ceva.Asa ca tratam (impreuna) un subiect de actualitate,si care sa aduca trafic fara numar-fara numar.

Ati ghicit despre ce urmeaza sa aberez?Va dau un indiciu-nu e nici Sexy Braileanca,nici Nikita,nici Naomi.Vad ca trebuie sa va dau mura-n gura-Eurovisionul :).

Dupa extem de importanta mea parere,acest concurs e o stupiditate.Atat concursul in sine,cat si tam-tamul care se face in jurul lui.De ce m-as agita eu ca vinul spumos pentru un concurs de lalaieli,la care conteaza doar pozitia geografica a tarii respective?

Este evident ca fratii nostri moldoveni ne vor da punctaj maxim,si noi,bine crescuti,le vom intoarce favorul.Asta e ca o discutie intre doi jmecheri,care se lauda reciproc-„Ce jmecher esti,frate!?”…”Si tu esti,frate”.

La fel de evident e ca fostele state sovietice se vor vota reciproc,la fel si cele iugoslave,la fel si scandinavii…e un fel de „Ia-ti-o tie,da-mi-o mie”

Si eu,ca tampitul,am stat sa vad (sambata) MAREA FINALA.Un idiot.Eram curios daca fetele din Balcani stiu sa se distreze de top 15.Mai mult nu puteam sa ne propunem,pentru ca aia cu ceafa lata,BT si castraveti,nu ne-au dat niciun punct.Probabil de invidie ca ei n-au ajuns in finala:).

In schimb,ceva bun tot a iesit din toata povestea asta.Am vazut o islandeza buna de tot,fara pistrui,fara turturi de gheata,si care,culmea,avea si voce.Nu i-am retinut numela,insa i-as recunoaste cu siguranta vocea la radio.Daca as asculta vreodata radio,evident.:P

Asa ca ,o data Moscova fumata,ne pregatim pentru circul din toamna,de la preselectia nationala,cu alte acuze de plagiat,mahalagisme si mai stiu eu ce enormitati.

Ne vedem la anu’ la Oslo (eu sper macar sa trimitem acolo o bunoaca cu decolteu generos-acolo e frig,si ar putea impresiona-macar asa-votantii din Mama Europa)

4 răspunsuri to “(N)Eurovision”

  1. fara numar, fara numar interesele politice si geogarfice sunt mai importante decat oamenii aia care participa la acest mare concurs mare!

  2. daca impartim tarisoara asta in 6 tari distincte..si eu(cantand la dus,ca un antitalent ce sunt) pot castiga eurovisionul lu’ peste

  3. Si pe mine m-a apucat sambata un acces de masochism si m-am uitat si eu. Lasand la o parte lalaielile, au fost 2-3 piese bune (Islanda a fost si favorita mea) si mai trebuie sa recunosti ceva: rusii stiu sa faca show, frate!
    Votarea, penibila ca intotdeauna. Totusi, daca erau numai pe baze geo-politice nu cred ca pustiul ala castiga asa de detasat. Sau azerii nu luau locul 3. Ce influenta are Azerbaidjanul? 0. Dar piesa a fost antrenanta.
    Si noi am luat locul 3 cand am venit cu ceva mai mult decat o lalaiala si am rupt gura targului cu butoaiele alea.

  4. La anu’ poate il trimitem pe Vali le Vijou ..sau pe Adrian Wunderkind…sa vezi ce le luam maul :D

Lasă un răspuns

