Euglena verde-roz-bombon

Back after some  „me-time”. Si ma pun la curent cu stirile.Vad un titlu bombastic in „Libertatea”-„femeile inteligente au mai multe orgasme”.Pai normal,din doua motive-stiu ce-i ala orgasm,si stiu si sa numere.Plm.

Apoi,fara legatura cu primul topic,dau la Mantzy de un superpost .Despre protozoare :).Eu ma simt mai mult ca o euglena.Verde-roz bombon.De ciuda.De invidie.De frustrare.Da,eu sunt imperfectul ala de la coltu’ strazii care recunoaste ca are aceste „insusiri”.Eu nici macar nu-mi propun sa fiu perfect (desi cineva imi tot zice,argumentat,ca totul e perfectibil:).De-as fi perfect m-as plictisi.Si pe mine,si pe cei din jur.In lumea asta,in afara de Jessica Alba,nimeni nu-i perfect.Poate doar Marioara,un personaj de la mine de la lucru.Ea tinde spre perfectiune.O admir,intr-un fel.N-o duce mintea nici sa-si deschida compul,dar ar vrea sa fie perfecta.Fine by me.Traiasca prostii.

Revenind la postul lui Mantzy,cu regret il anunt pe Andrei ca eu (deja) nu mai fac parte din generatia respectiva .Am imbatranit(evoluat).Sunt la stadiul de (in pula mea,nu-mi vine nicio specie in minte-trebuia sa nu ma mai uit la funduri si tzatze la nenumaratele si infinitele ore de biologie)…taratoare.Ma tarai printre sefi,sperand ca,daca au o zi mai proasta,macar sa nu ma futa pe mine.Sa futa pe cine vor ei.Pe mine sa ma futa macar cine vreau eu..si nu in timpul serviciului.Fantezii de astea bolnave nu mai am :).

Atat.Ce incheiere sa fac?Poate o urare din sufletelul meu mic si negru-prostilor (si grasilor) din lumea asta-muriti!(de doua ori macar)

8 răspunsuri to “Euglena verde-roz-bombon”

  1. loreley64 Says:

    porcul are orgasm cica 30 minute :) ….sa intelegem ca-i cel mai inteligent animal? hehehehhe

  2. da…si „barbatii e porci”..ce mai deducem de aici?:)))))))))))

  3. verde roz bombon…nu-i a buna in puii mei!

  4. sunt profund dezamagit …. pai intzeleg sa ai treaba cu proshtii, dar grashii cu ce draq ti-au greshit …… chiar asha sa imi zici direct ?
    Foarte tare treaba cu Marioara ….. prietenii shtiu de ce :)))))))))))

  5. @pingu-nu am gasit combinatie mai scabroasa…poate doar daca adaugam si patratele :)
    @sicli-mah,tu esti metrosexualo-proactiv:burta inseamna ca ai energie suficienta stocata pentru a rezista iernii grele ce ne asteapta(aka „criza”)
    PS-Marioara rulz :)

  6. loreley64 Says:

    …inseamna ca e fericiti barbatii astia! :))

  7. loreley64 Says:

    te asteptai sa zic inteligenti :) cumva?

  8. nu ma asteptam…eu mi-s ori misogin,ori misandru..in functie de interesul de moment :)

Lasă un răspuns

