Motiv de incalcat „apucaturi”

Nu fac asta de obicei…de multe ori sunt considerat..pe buna dreptate..prost crescut.Bine ca mama nu-mi citeste blogul..ca nu mai vorbea cu mine vreo doua decenii :).

Nu-mi place sa fac lucruri „pentru ca trebuie”..”pentru ca se cade”.Eu sunt nesimtitul care nu raspunde niciodata la sms-urile de urari(Paste,Craciun,Thanksgiving,Ziua Cartitei,etc).De vreme ce eu nu celebrez datele respective…nu vad rostul in a raspunde unor urari nesolicitate.Cine ma stie de mult timp s-a obisnuit cu „apucaturile” mele si ma lasa in pace :).

Dar,evident,eculubrez intr-un intro nesfarsit.

Voiam doar sa zic (mai public de asa nu pot) „La multi ani!” unei bune prietene de-a mea.Ne stim de multi ani,dar nu deduceti ca suntem…batrani :(((..ci..intelepti.Vinul cu cat e mai vechi e mai bun..mai valoros.

De ziua ei de obicei se intampla lucruri marete-se aliniaza planete,se sting alde Napoleon,Sextil Puscariu,etc.5 mai  este si „Ziua soferilor” sau „Ziua Europei”.Azi insa e o zi speciala doar prin prisma aniversarii ei.

O prietenie (cu suisuri si coborasuri) ce a supravietuit cumva anilor merita sa imi incalc „apucaturile”,nu?

„La multi ani,Luciana”.Multumesc,mult :).

4 Răspunsuri to “Motiv de incalcat „apucaturi””

  1. Acu’ ce sa zicem si noi? Sa-ti traiasca prietena!

  2. multumesc..i-am transmis :)

  3. Mama îmi citeşte blogul, ca să-mi crească traficul. Fireşte, de aici decurg şi dezavantaje, trebuind să fiu foarte atent ce scriu!…

  4. stiu cum e..numai in fata mamei (incerc sa) ma cenzurez :)

Lasă un răspuns

