Epoca bronzului

Vine vara,bine-mi pare,in gradina n-am nicio floare.

Pitipoancele se pregatesc asiduu sa-si etaleze nurii pe la piscinele de fitze,in speranta ca o sa puna manichiura pe vreun gandac care sa le plateasca vacanta.Slava Domnului,e plina lumea de tampiti din aia.Ii vedem pe la intersectii,claxonand de zor de la volanul Mertanului primit de la tati la vreun batranel ce nu traverseaza repede,ii vedem prin cluburi gelati,parfumati excesiv,etalandu-si cheile de la masina si telefonul scump.

In fine,deviez,sa revin la pitzi si la prepararile lor pentru sezon.In zona in care locuiesc sunt mai multe solare.Eu unul niciodata nu le-am inteles rostul,dar sa plecam de la premisa ca eu sunt de la tara si nu inteleg multe chestii cool.

Ce am observat insa esta ca reclamele de la solare afiseaza cate o bunoaca de-ti lasa gura apa.Tampitele de pitzi,desi abunda de celulita,au dantura varza si penurie de neuroni,deja se duc la solar plecand de la ideea ca ,o data iesite de acolo,o sa dea pe spate masculii din jur(din experienta mea va pot spune ca,in compania lor,masculii stau in picioare si ele in genunchi:P).

Alta chestie evidenta-toate „gazdele” de la solare sunt,evident,bunoace.Aceeasi logica,evident.Tampitele de 120 de kile isi pun neuronul la munca si gandesc:) ca o sa ajunga la fel de apetisante o data cu nenumaratele sesiuni de solar.

Ca paranteza,aflu de la o prietena ca solarele prezinta mari lacune atat de igiena,cat si de efecte secundare neplacute,dar sunt convins ca pe pitzi nu le intereseaza asta-ele trebuie sa „traga tare” pana nu li se lasa sanii si fundul,ca dupa aia,om vedea.

In final-nu ati observat si voi „specimene” platinate ce au exagerat cu sesiunile de bronzat?Poate fi cineva mai penibil si amuzant de atat?

4 Răspunsuri to “Epoca bronzului”

  1. 1 – inseamna ca suntem doi de la tara..ca nici eu nu inteleg faza cu solarul
    2 – „din experienta mea va pot spune ca,in compania lor,masculii stau in picioare si ele in genunchi” – geniala exprimarea!!!!

  2. mei , mei , mei…..dak nu te shtii , de ce nu intrebi cunoscatorii? :))))…..faza cu solarul e urmatoarea ( de fapt sunt mai multe):
    1. faza pe care ai zis-o tu : sunt o gramada de pitzi care cred ca dak se duc la solar dispar de pe ele, asha ca prin minune, 140 de kile, din urate ca moartea devin nishte frumusetzi rare shi din proaste dud , devin Einsteince.
    2. exista o alta specie de pitzi care merg la solar pt ca asha e la moda, sa fii vazut bronzat.
    3. exista o a treia categorie ( de data asta nu doar de pitzi), in care ma includ shi eu, care nu suporta sa fie albi ca branza shi de-aia apeleaza la unealta numita solar.

  3. Nu fii rauuuuu; ideea cu solarele e ca nu ramai cu costumul de baie imprimat ca tatuaj, timp de un an de zile. Si, ca sa fiu si mai indulgenta, pe pielea aramie, tartrul dentar pare alb ca laptele :))
    Acum te plangi de pitzi ca se ingrijesc si ele, de parca nu iti plac in patru labute in fata ta, toate numai o arama :))

  4. @pinguinulfurios-acum sunt de la tara(1) rosu de mandrie(2) :))))))
    @sicli-ce faceai pana sa apara solarele la noi?cum te suportai?sau esti ala care,inainte de sezon,se urca pe bloc sa-si traga un bronz aromat cu smoala incinsa ?
    @truckme-cine a zis ceva de costume de baie?(la faza cu contrastul dantura-bronz nu marai nimic:P)…si nu ma plang..ci doar impartasesc lumii o experienta :P

Lasă un răspuns

