Anturajele bunaciunilor si urateniilor

De mai multa vreme imi propusesem sa pun o intrebare retorica…dar a carei importanta e covarsitoare :):

De ce femeile frumoase umbla numai in compania unora urate?

O sa imi ziceti ca „eu nu…prietenele mele sunt „bune”..alea alea”…Si daca ar fi asa(lucru de care ma indoiesc),pot sa parez cu o cutuma-„alea sunt exceptiile ce confirma regula”

Deci,bunaciunile umbla cu nasparlii.Evident,asa le remarca orice chiolban cat de apetisante sunt.Dar ce ne facem cu alea urate?Dupa parerea mea,ar trebui sa nu umble mai deloc.In schimb,se incapataneaza sa-si paraseasca grotele,si sa umble,fatidic pentru ochisorii mei sensibili,cu o haita de ..alte urate.

Asa nici nu ies in evidenta,si,in cel mai bun caza,pot smulge(cu greu,si eventual la betie, in semiintuneric:P) un”Bah..aia e mai putin cu spune decat ailalta”.Si uite asa ne trezim cu cupluri/familii de urati.Ce ziceti,progeniturile lor vor semana cu Brad Pitt sau Jessica Alba?:P.

In pula mea,realizez dureros ca daca ma fac ecologist,si umblu numai cu lumina stinsa:))))))),risc sa ma trezesc cu vreo dihanie de manuta prin parc.

6 răspunsuri to “Anturajele bunaciunilor si urateniilor”

  1. posibile explicatii:
    1 – alea bune au fost si ele urate, dar pentru ca au citit Cosmopolitan s-au desteptat
    2 – alea urate intr-adevar le scot in evidenta pe alea frumoase.
    3 – cine se aseamana se aduna
    4- aia cu dragostea e oarba – nu tine….
    Totusi ne e in sange sa necombinam genele cu altele cel putin la fel de „sclipitoare” cu ale noastre. Accidentele se exclud :)

  2. frumsetea este relativa…si de obicei sta in ochii celui care priveste…
    Vezi ce filozoafa am devenit ;) ? Cred ca de la victoria Universitatii mi se trage….

  3. eu ma duc peste..2 ore sa asist la urmatoarea victorie:)..au venit oltenii mei in Banat :))))

  4. loreley64 Says:

    fericitule…”oltean locuind in Banat”…ce poate fi mai fain? Te indvidiez…la polul opus cred ca ar fi „banatean locuind in Craiova”…. ;)

  5. nu cred ca s-ar simti prea comfortabil un banatean in Oltenia…pe bune

  6. loreley64 Says:

    ar incarunti prematur….sau ar zice ca a aterizat in iad ;)
    dar ca sa nu fiu rautacioasa …suntem si noi oltenii buni la ceva…”de n-am exista, cu cine s-ar mai face bancuri?”

Lasă un răspuns

