Exercitiu de imaginatie

Duminica iar e nustiuce pot imens la loto..vreo 5 milioane de coco.Azi va propun un exercitiu de imaginatie-ce ati face daca ati fi fericitii castigatori ai sumei respective…in ce fel vi s-ar schimba viata..in bine..in rau?:P

Si ,ca sa fiu proactiv,ma desfasor eu primul:

Luni..prima zi de DUPA-merg mandru la serviciu si anunt triumfator ca m-am saturat sa imi calc in picioare principiile,ca m-am saturat de nepotisme si bisericute,ca m-am saturat de misandria de acolo..si ca e momentul oportun pentru o demisie:).

Apoi..dupa cele 4 ore de program(deh,sunt in preaviz) fac ceva brainstorming privind modul in care imi voi investi banii :).

Cum sunt baiat istet :P,MARTI deja as avea vreo cateva idei,deci e momentul sa ofertez cateva persoane din actualul/fostul colectiv pentru a-i convinge sa lucreze cu mine.

Miercuri-cresc oferta salariala,ca sa ii conving definitiv :).

Joi-ma trezesc greu din betia de aseara,cand sarbatoream noul colectiv de munca.Muraturile si cofeina isi fac efectul.

Vineri-ma pregatesc de betie.

Sambata-ma trezesc (si mai greu decat joi) si ma pregatesc de ..betie.

Duminica -crunta trezire.Incerc sa imi dau seama cine sunt cele de langa mine.Am un lapsus provocat,foarte probabil,de tequilla de aseara.Bani de taxi la fete ..si valea!Am un biznis de coordonat :P.

Luni-AMR cateva zile pana la cheful aniversar.Implinesc 60 de kile.Trebuie sarbatorit,ca dupa aia trec la regim+sauna.

Marti-renunt la regim-e prea greu,si nu fac fata tentatiilor.

Miercuri-ma duc sa imi ridic castigul.Avionul cu care ma duc are dificultati la aterizare.Ma gandesc ca-i un semn rau.Nu mai calatoresc treaz niciodata.

Joi-am banii.Ce fac cu ei?Ma duc la Crudu s-o conving sa aiba grija de un prieten de-al meu.Scap relativ ieftin,si sigur ajung in Rai-am facut o fapta buna-imi fac prietenii fericiti.

Vineri-ma duc sa joc 50 de lei la pariuri-puterea obisnuintei.

Sambata-ma gandesc ca poate ar trebui sa vad daca Crudu e ok inainte de a o prezenta prietenului meui care are o pasiune pentru ea.E ok tipa.

Duminica-ma trezesc langa Crudu.Iar am uitat (beat) de principii.Bani de taxi si valea-am un biznis de condus:P.

Continuarea o banuiti-mor de tanar..beat,dar fericit.

6 răspunsuri to “Exercitiu de imaginatie”

  1. interesant exercitiu….cred ca totusi nu as renunta la munca. mie chiar imi place ce fac si mediul in care lucrez, dar as imbunatati multe aspecte ale vietii mele si ale familiei – asta dupa ce – vorba ta – ma trezesc din betie.

  2. nu m-am facut inteles-as munci in continuare,insa doar cu oameni pe care ii aleg eu,oameni pe care ii apreciez,nu cu toti terchea-berchea,nepotu’ lu’,etc

  3. tocmai am auzit de idolul tau Jiji ca in 1990 a venit acasa cu o basculanta de bani pe care a golit-o in curte shi a acoperit marfa cu folie sa nu o ude ploaie……deci ce draq sa fac eu LUNI? Imi cumpar basculanta shi folie :)))))))))))

  4. daaaaaaaaa, as avea bani suficienti, sa ajut cativa tigani sa emigreze in jungla africana; sa-i pape animalutele salbatice ca doar si ele sufera de foame, saracele de ele.

  5. daaaaaaaaa, as avea bani suficienti, sa ajut cativa tigani sa emigreze in jungla africana; sa-i pape animalutele salbatice ca doar si ele sufera de foame, saracele de ele.

  6. am o veste proasta-n-am castigat…am lasat-o pentru uichendul viitor..sa se stranga mai multi..apoi-in Madagascar cu tiganii..my treat.

Lasă un răspuns

