Romania in imagini

Ca pe multi dintre prietenii mei,ma apucase si pe mine,acum vreo 2-3 ani,nebunia cu Google Earth.Faceam schimb de „descoperiri”..pana ne-am plictisit.Recent,mi l-am reinstalat ca sa-mi gasesc o parcela potrivita pentru cultivat fructe si legume in Jamaica…dar,cum nu ma mai duc acolo,am renuntat :))).

Acum ,m-a tras de manecuta fratiorul meu(indiferent cat de mult a crescut intre timp,tot cu „fratioare” o sa-l apelez)..descoperise un site cu un folos similar Google Earth-ului.Extrem de usor de folosit,m-a tintuit in fata computerului vreo 2 ore.O sa va intrebati de ce.Pai simplu…functionalitatea lui bazandu-se pe imagini,cu un look aproape 3D…m-a ajutat sa vizitez locuri in care n-am mai fost de mult,locuri pe care le uitasem,locuri in care n-am ajuns inca,locuri in care am amintiri frumoase.

Iata deci lista locurilor pe care le puteti vizita virtual:Bucureşti, Ploieşti şi Valea Prahovei, Constanţa şi litoral, Braşov şi Poiana Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Sibiu, Piteşti, Târgovişte…dar si Viena,Praga, Brno,Bratislava, Trnava, Kosice, Banska-Bystrica, Zilina, Nitra,Varsovia, Cracovia, Poznan, Wroclaw si Moscova(detalii despre fiecare locatie in parte gasiti pe site)

Acordati-i insa prezumtia de nou..e inca in lucru…mai are de lucrat la baza de date…insa merita incercat :)

Enjoy!

untitled1111Am zis sa va dau si un exemplu-eu unul m-am gasit muncind cu spor cautand pe site :)))).(sunt un Degas in devenire sau nu?:P)

Un răspuns to “Romania in imagini”

  1. offtopic: duminica e blogmeet. verde. vii?

Lasă un răspuns

