Voua,preaperfectelor

In ultima vreme ma mananca in c..r si „dau din casa”.

Adica va spun cate ceva voua,evlavioaselor si preaperfectelor,cam cum e cu masculii.Imi zicea un amic ce trece din cand in cand p-acilea ca ce pula mea m-a apucat de va impartasesc cate ceva din preocuparile noastre,ca mai bine ma las pagubas,ca si asa nu intelegeti nimic,si pe deasupra mai si dezvalui(in stil otevist) misterele purtatorilor de …barba(ce credeati,ca zic ceva de scrot?).

Da’ nu ma las.Prostul nu e prost destul,daca nu e si..incapatanat.Cum am mintea odihnita,ma regurgitez pe aici..pentru ca ,dupa cateva zile,sa ma mir ca vitelul la poarta noua ca citeste careva mizeriile ce le insir pe aici.

Azi va mai zic un secret(daca nu l-ati aflat de la necrofilii(stiu ca nu-mi iese metafora pulii,da’ voiam sa ilustrez ceva scarbos) teveului-Ernest,ala cu ochelari si infidelitati,Medelin Ionescu si trupa din garsoniera OTV-ului)

Masculii se apara reciproc cu orice pret.Zi-mi ca s-o mint pe nevasta-ta/prietena-ta/logodnica ta ca esti la un ping-pong/RPG cu mine,ca sa poti tu sa „dai” intr-o receptionista/gurista/actrita..si o sa ma iau la tranta pentru tine si cu poligraful.Sa imi bag pula in el de GPS,ca daca femeile ar sti sa-l si foloseasca,numarul divorturilor/despartirilor lacrimogene ar creste proportional.

Te sun ,disperat,sa iesim la o bauta,dar imi raspunzi,sec,ca „ai o susta cu o panarama”…tac malc si caut si eu una,desi nu intentionam initial.

Gata…alte dezvaluiri va mai servesc cand oi mai avea vreo dispozitie de asta ciufuta/misogina…dar normala.

5 Răspunsuri to “Voua,preaperfectelor”

  1. un buchet de flori pentru tine….da-l mai departe :)))))))))))))

  2. si inca unul de la mine….si asta sa-l dai mai departe :p

  3. Doua buchete?Pai ,din minimele mele cunostinte,numarul par de flori e adresat mortilor.Thx a lot!

  4. hai mah ca itzi mai dau shi eu unu sa nu te duci shi tu ca dolanescu :)))))))))

  5. si femeile fac de-astea cu „acoperitul”, dar depinde de doi factori: 1 – acopera o singura prietena, cea mai buna din toate timpurile si 2 – nu mai ai voie sa te certi vreodata cu persoana respectiva pentru ca risti la un moment dat „sa te dea in gat”

Lasă un răspuns

