Dorel

Ii vedem peste tot.(R)romania e intr-o (re)constructie eterna.Dorel in stanga,Dorel in dreapta.Mai cu lopata,mai cu roaba..ei se fac ca muncesc,iar patronii ca ii platesc.Nu o sa intru in detalii privind justificarea(economica) intarzierilor/lalaielilor lucrarilor,pentru ca asta e un blog de bascalie.Discutiile serioase,argumentate,le pastrez pentru serile in care ma intalnesc cu prietenii si colegii la un Curvoisier(+obligatoriul trabuc).

Nu intelegeam cum de toti Doreii par batuti in cap.Azi am avut insa o revelatie-de la pick-hammer,instrumentul ala de tortura modern.Chiar am avut o clipa senzatia de mila vis-a-vis de manuitorul pick-hammer-ului.Va dati seama (banuiesc ca toata lumea a vazut in actiune asa ceva) ce-i in capul Dorelului cand manuieste ustensila respectiva?Mie mi-e groaza ..si nu am ca reper episoadele bahice si post-bahice in care  orice miscare brusca a capului imi provoaca migrene,ci  senzatia de disconfort din fiecare zi pe care o am cand ma apuca..vrand-nevrand..in tramvai..in taxi…in tren…cand  pretioasa mea cutie craniana e supusa la miscari bruste :).

Deci,va sugerez sa fiti mai indulgenti cu acesti Sisifi moderni,care repara ceva azi pentru a avea ce carpi si maine…

Dorei din toate zonele…I salute you!:)

3 Răspunsuri to “Dorel”

  1. Te-ai intrebat vreodata de ce atribuim muncitorului roman un nume creat de o campanie publicitara la o bautura alcoolica?!

    http://www.tvdece.blogspot.com

  2. nu..nu sunt atat de profund :)..poate ca Dorel e un nume popular…nu?
    Apropo..foarte fain blogul vostru :)…

  3. In bucata de plantatie unde ma desfasor avem invazie de Dorei de o luna si ceva. Oare ma voi transforma intr-unul? Creierii mi-au fost zgaltaiti destul si nu s-a terminat inca :)

Lasă un răspuns

