Timp si contratimp

Ma gandeam zilele trecute la ceva important,profund,ceva ce am incercat sa cuprind in titlu.Nu ma gandesc chiar tot timpul la femei,bautura,cluburi,bani.Mai am si scapari,si cu ocazia acestora,devin filosof :).

Asa ca…timp si contratimp.

Traiesc,de multa vreme,cu impresia ca sunt mereu in contratimp.Pe mai multe planuri.Eu sunt „genialul” care se apucase de o afacere undeva prin 2000,iar in perioada in care trebuia sa returnez capitalul imprumutat,m-am trezit(din fericire,doar pentru doua saptamani) cu un curs leu-marca germana ametitor,care imi dadea palpitatii.

Apoi,eu am facut parte din generatia care a fost anuntata,in ultima parte a clasei a XII-a,ca se va lua in calcul la admiterea in facultate media la Bac.Eu traiam la vie en rose,propunandu-mi,pana atunci,doar sa trec Bac-ul,ca vad eu dupa aia:P.

Apoi,am prins si un an de studii ametitor de inalte cu credite.Alte probleme(asta e,evident,un pretext:P).

Invariabil,apoi m-a apucat nazuinta mareata de a face cariera intr-o multinationala tocmai cand marea criza mananca cu fulgi cu tot tot ce misca.Shit!

Si,ca sa revin la pitpalacii mei :D,contratimp pe plan personal.

Ma tot strofoc sa-mi imaginez un scenariu(ipotetic) in care eu as fi intalnit pe CINEVA in alt moment (atat al vietii mele,cat si al ei).

Si,cum sunt un liber-cugetator,ma dezmeticesc fara ajutor extern-nu ne-am fi intalnit niciodata in conditii optime-eu umblu(de cele mai multe ori-beat) prin cluburi(pe cat de fitzoase,cu atat mai bine).De ce ma sparg in figuri pe acolo?Simplu-prin barurile/cluburile studentesti(prin care m-as simti ca Matusalem) chiar trebuie sa depun ceva efort ca sa agat ceva prospatura,pe cand prin alea de fitze,umbla atatea pitipoance cu IQ subunitar,incat deja e un challenge sa vin cu replici/povesti cat mai naive/imbecile,ca sa am o haituiala incununata cu „succesuri”.Nu are niciun farmec sa scot „artileria grea”(la vocabular/texte de agatat ma refer,sa nu va zboare mintea la mai stiu eu ce),cand stiu ca orice imbecilitate as indruga,proastele alea tot pun botul(ca doar asta e rolul lor pe lume).

Revin (banuiesc ca v-am obisnuit deja cu parantezele astea interminabile:P)..tot la intrebarea „What if?” (scotand din calcul circumstantele nu prea propice unei intalniri anterioare :).Ce s-ar fi intamplat daca ma intalneam cu cea care m-a facut(si ma face in continuare) sa vad in …roz lucrurile?

Simplu-as fi ignorat-o,cel mai probabil,pentru ca nu se incadreaza in tipologia femeii cu care am de-a face de cativa ani buni.

Acum o sa inchei..ma duc sa ma autoflagelez-nu o sa mi-o iert niciodata ca am ratat o asa oportunitate/ocazie.:(

Life is a bitch!

6 Răspunsuri to “Timp si contratimp”

  1. Cristina Says:

    care este tipologia…?

  2. ghici ciuperca ce-i :)

  3. cristina Says:

    da, am inteles de la inceput… dar voiam un happy-end

  4. nu esti singura :(

  5. cristina Says:


    ptr dragostele tale…

  6. i-am transmis-o :)
    Thx

Lasă un răspuns

