Atentiune!

Am de facut un anunt..si nu e publicitate mascata(n-as accepta niciodata sa fiu pe statul de plata a lui Felix:P):miercuri va aparea ,in ziarul de casa al trustului Felix-ian,”Jurnalul National”, suplimentul de carte continand primul volum din capodopera literaturii romane,”Cel mai iubit dintre pamanteni„.Fac anuntul asta pentru ca sunt de parere ca acest roman NU TREBUIE sa lipseasca din nicio casa(nici macar din casa lui Vali Vijelie-s-o folosesca cum o vrea/putea el),iar pretul la care va fi suplimentul in cauza costa undeva in jurul a 10 lei.Cum in librarii mai poti intra doar in ziua de salariu,m-am gandit sa va sugerez o varianta mai la indemana pentru a va procura romanul.

O sa detaliez ulterior de ce consider impresionanta aceasta carte,de ce ma regasesc intr-o anumita masura in Petrini,de ce mi se pare ca sunt inconjurat de pesonaje ca Vintila,si ceea ce cred eu despre inventatorul Moceanu:),insa nu e acum momentul.

Nu uitati,miercuri-apelati la doamnele dragute de la chioscuri sa va opreasca un numar,pentru ca altfel mi-e greu sa cred ca il veti gasi.

Deasupra usii biblioteci liceului in care m-am „luptat” 4 ani cu toti si cu toate(nu neaparat cu persoane,ci si cu principii si dogme) scria (si mi-a ramas in memorie):

„Numai citind creierul tau va deveni un laborator nesfarsit de idei si imagini”.-Eminescu

PS-prin anuntul de fata nu vreau sa se inteleaga ca sunt cumva simpatetic cu cauza trambitata de VIP-urile Antenelor-de a constientiza populatia de importanta cititului-nu va lasati pacaliti-ala nu e decat un ieftin exercitiu de imagine,un fum fara foc  si nimic mai mult.

Lasă un răspuns

