Nothing/nada/niente/Rien ne va plus

Din cand in cand,scriu/postez cate ceva numai de dragul de a nu sta degeaba.Nu de alta,dar ma tem ca cititorii mei pot intra in sevraj,si nu vreu nici eu,nici voi,o astfel de nenorocire:P. Deci…scurta recapitulare(in ordine aleatorie) a ceea ce am mai facut eu in ultima vreme:

-am fost nevoit sa o refuz/aman justificat pe Tomata in legatura cu blogmeetul lunar(cred ca a 3-a oara:().Stiu ca pot sa ma scuza datorita short-notice-ului,insa nu cred ca tine :P.

-apoi,legat si de refuzul anterior…a trebuit sa imi caut acoperis deasupra capului.Din variantele pe care le aveam,am tot taiat de pe lista,din motive legate (si) de ceea ce urmeaza sa mai insir:).

-continui sa fiu sclav pe plantatia de bumbac la firma la care lucrez de ceva ani,insa am descoperit (macar) metoda cea mai buna incat raportul munca-salariu sa fie mai echitabil:(colegilor mei apropiati deja le-am impartasit inovatia,insa v-o impartasesc ca sa va reduc frustrarile de la lucru)-deci,am descoperit ca,setandu-mi status-ul „busy/extremelly busy/dnd/in a call/in a meeting”..etc..capat mult mai putin de lucru..probabil cei ce ar vrea sa muncesc (si) pentru ei deduc,din status-ul meu,ca sunt atat de incarcat de sarcini,incat chiar nu am timp si de ei.

-apoi,mi-s cam suparat pentru ca sufletul meu,Universitatea,a pierdut vineri la Iasi.O infrangere aiurea,provocata si de arbitrajul gazdar al lui (mortii ma-sii) Corpodean.Ii doresc muistului respectiv sa nu se intalneasca niciodata cu mine pe strada(si ,daca nu-i inspir teama,sa-l intrebe pe Alexa,care a tradat Craiova acum 5 ani,cam ce patimeste ori de cate ori se intalneste cu mine prin Complex:))))))))

-la final,dar nu mai putin important,mi-s (tot) indragostit.Atat de,incat mai ca-mi vine sa-mi calc niste principii/leme dupa care m-am ghidat ultimii ..15 ani.In fine,n-o sa va detaliez,pentru ca si penibilul are o limita:P.

Cam atat…acum puteti dormi/trai linistiti,eu inlaturand eroic pericolul de sevraj ce plana asupra voastra.Nu maresc doza,ca va invatati cu binele…si nu am atata intelepciune (evident) de impartit.

7 răspunsuri to “Nothing/nada/niente/Rien ne va plus”

  1. eu am doar 3 liniutze, nu ca tine 5. De-aia tu ai blog shi eu nu:
    – asta cu status-ul “busy/extremelly busy/dnd/in a call/in a meeting” cred ca nu o sa itzi faca bine la W&DP ( celor care se dau pe blog-ul tau shi nu cunosc termenii te rog sa le detaliezi tu ) ;
    – de Craiovitza ce sa mai zic, din ce am vazut eu din meci ( adik prima repriza) s-au mishcat frumos. A doua repriza nu am mai vazut-o ca dupa cum bine shtii sunt un mare metrosexual shi eram la pensat ( asta e. Toata lumea are cate o pasarica , numa’ eu am un stol). Oricum nu trag sperantze la locul 1 in urmatorii 5, 6 ani. Dar ar fi frumos sa ne dam shi noi prin UEFA. Continui sa cred ca prindem ceva Europa anul asta.
    – nu pot decat sa ma bucur ca incepi sa itzi gaseshti ” jumatatea” ( bine, bine , shtiu ca o sa razi maine de mine shi de textele mele cu gura pana la urechi). Inchei aici , pt ca dupa cum zicea un clasic in viatza : ” si penibilul are o limita”

  2. 1-Aia cu liniutele nu am prins-o…cred ca de aia nu ma luati la voi,la Engineering :P
    2-Apoi,nu pot detalia faza cu W&DP din doua motive simple-folosesc acronimul,da’ nu stiu ce inseamna(am uitat,is batran),iar sefa mea(salut,Dora:P) mai trece pe aici…mersi,Sicli,”un fleac,m-ai ciuruit”
    3-sa nu mai ai tupeul sa vii la mine la etaj(sus,la tarabostes) de vreme ce preferi pensatul Universitatii(huo!)
    4-eu am gasit-o…mai trebuie sa se si materialieze povestea :))))))))
    5-aia cu clasicul nu mi-a prea placut-eu prefer acrobatiile,nu „clasicul” …misionar:))))))

  3. loreley64 Says:

    hehehhe, suna a insuratoare ;)

  4. acum mie-mi suna a propunere :)))))))))

  5. mai,esti baiat fain,chiar de esti metrosexual,dar nu ma insor cu tine in ruptul capului…sa fie clar!

  6. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nebunule……..nu credeam ca e pt mine propunerea……aoleu, mama …..

Lasă un răspuns

