„Braveheart”

Dupa un an de aberatii pe blog(cel de fata  si „fostul” de pe ablog)..am reusit sa-i „smulg” un comment bunei mele prietene,Edith.

Olteanca de-a mea :)..Edith mi-a fost colega de birou aproape un an.

O prezenta initial discreta(justificata probabil de tineretea ei) ,Edith a devenit foarte rapid febletea biroului.Cum bine stiti,in fiecare companie/firma circula bancuri bune,powerpoint-uri,link-uri,etc,toate menite sa degajeze atmosfera.Pentru ca nu sunt suficient de talentat ca sa ilustrez in cuvinte reactiile ei la o gluma buna,ma multumesc sa va spun ca,o data „lansat” bancul respectiv,toata lumea lasa dracu’ biznisul ca sa-i vada reactia :).Si atunci uitam,macar pentru un moment,de deadline-uri,de target-uri,de shortages,etc.Multumesc,Edith:).

Ca paranteza(desi nu prea vesela) sa mentionez ca,in momentul in care,coplesita  de nervi,frustrari,reprosuri imbecile,etc,Edith a avut o izbucnire in plans (ma scuzi ca rememorez momentul ala,dar o sa vezi de ce o fac) in mine s-a rupt ceva .Si nu exagerez,jur.Desi toata viata m-am amuzat/enervat de lacrimile domnisoarelor,in cazul ei am realizat ceva dureros(pentru mine)…ca ma aflu/ne aflam intr-o lume de cacat,in care bunul simt nu-si are locul,principiile si valorile sunt termeni abstracti,ca daca esti mai mic obligatoriu „ti-o iei”,ca obligatoriu iti trebuie „pile” ca sa ai succes,ca daca nu faci parte din „bisericute” esti victima sigura..etc.Pentru prima data in viata mea am simtit ca este necesar sa fiu cuiva alaturi cand e la greu(eu nepropunandu-mi  niciodata sa fiu vreun „umar de sprijin”).

Apoi..s-a intamplat:).Momentul in care Edith a decis sa paraseasca compania in care eu inca (mai) muncesc este un moment de povestit la nepoti.Decisa(ca niciodata) sa plece din firma,Edith a anuntat managerimea,care,evident,a incercat sa o „intoarca”.Ceea ce nu le-a reusit,din fericire pentru Edith,care,apoteotic,i-a persiflat pentru o ultima data:la intrebarea”Unde vrei sa pleci” a raspuns..genial si curajos..”NICIUNDE..pur si simplu nu mai vreau aici”.Logoreea ieftina specifica fiecarui sef din lumea asta a ramas undeva in urma.I-a MUTIT.

Si cum CURAJUL nu ramane niciodata fara efecte pozitive..viitorul a devenit roz pentru Edith:impreuna cu prietenul ei a plecat in Taipei,pentru continuarea studiilor(am o noua porecla,Edith,pentru tine-„Braveheart”:)).

O aventura la capatul lumii,o calatorie culturala,educationala si ..gastronomica perfect justificata,pe deplin satisfacatoare,o experienta de viata pe care sper sa mi-o impartaseasc la o bere ,in Complex,la o data ce va fi stabilita ulterior :P.

Asa ca,draga Edith,lasa modestia deoparte si impartaseste lumii principiile si valorile sanatoase dupa care te ghidezi,si poate unii dintre cei care citesc aceste randuri vor prinde curajul de a face in viata ceea ce le-ar placea,unde vor dori,cu cine vor voi.

Pentru detalii despre „journey”-ul bunei mele prietene,Edith,va rog sa vizitati photoblogurile 1 si 2 ale celui mai romanesc cuplu din Taipei :)

Calde imbratisari si urari de bine din partea mea..si a fostilor tai colegi de „suferinta”.

4 răspunsuri to “„Braveheart””

  1. Hei, Edith…da da. Nu am fost in relatii foarte apropiate dar era si febletea mea :)
    Oricum ma bucur pentru ea.

  2. :)) Braveheart…citesc, zambesc si ma incearca emotii placute, imi aduc aminte de multe lucruri citind ce ai scris…nu m-am gandit niciodata ca as putea inspira pe cineva sau ca ce am facut ar putea fi privit in modul descris de tine :) si totusi…daca macar putin se intampla asta…atunci sunt fericita si ma declar mai implinita :) abia astept berea in complex si sa va povestesc. inca odata iti doresc multa bafta! mi-e dor de voi toti, pupaturi din taiwan si sanatate! ;) (si promit sa nu mai fiu asa lenesa si sa scriu mai des)

  3. Offtopic: maine e blogmeet in Irish Pub. Nu ne-ai onorat cu prezenta deloc. Cum te induplecam sa ni te-alaturi? :)

  4. @Babalupu-am vazut..inca de atunci:)
    @Edith-o sa te trag de maneca daca te lenevesti :)
    @Tomata-ti-am raspuns/justificat pe mail…

Lasă un răspuns

