Niuz

Dintotdeauna am avut o inclinatie spre ceva iesit din cotidian.

Dupa lupte seculare,care au durat cativa ani:P,am facut-o.

Am aplicat pentru un voluntariat de 6 luni in Africa de Sud,legat de prezervarea modului de viata al felinelor mari.

African Cheetah

Pasiunea mea(uneori exacerbata,stiu) pentru feline(incredibile fiinte,nu-i asa?) nu e singurul motiv pentru asta.La fel de important e modul in care percep cum trece viata pe langa mine aici.Risc sa ma transform intr-un robotel .Numai ideea in sine imi face parul maciuca.

Am doua joburi, din care numai unul chiar ma pasioneaza (al doilea facandu-l.. stiu ce ma determina sa vin in fiecare zi la lucru,dar asta e alta discutie,de natura personala),ajung (foarte) curand la o borna psihologica a vietii si nu reactionez prea bine la proximitatea asta,stilul meu (probabil) promiscuu de viata  particulara nu ma mai multumeste(am un motiv,cu care va tot plictisesc de vreo cateva luni…ala plin de patetisme,romantisme,tanguieli,etc)..realizez dureros ca voi fi chirias la nesfarsit (sa-i fut in gura pe cei de la banci cu scoring-urile lor pentru burlaci)..realizez(si mai dureros) ca in cariera pulii bat pasul pe loc ..desi imi rup spinarea de cativa ani(nu sunt,nici eu,nici muuuuulti intre colegii mei,pe pomelnicul de „favoriti/lingai/pupincuristi/sifonari/yes-men” al conducerii mult iubite,realizez(mult mai dureros) ca in tara asta de cacat trebuie sa-mi fac lobotomie ca sa am succes,realizez(mandru de mine) ca alde Jiji,Senzuala,Lesko,Morar,etc imi sunt net inferiori..ce mai..paharul mi-e aproape plin.

Cum nu sunt emo :P,nu ma tenteaza taiatul cu lama/sfoara si sapunul…ce variante am?Relocare in strainatate cu jobul?Nope..revin la lista cu lingai/pupincuristi,etc.Nu esti acolo..no fucking chance..si pe de alta parte..si in alta tara ..tot pe plantatie de bumbac as lucra,deci..care ar fi avantajul?

Si ajung la o solutie salvatoare..plec dracu’ de aici..sa fac ceea ce ma pasioneaza,ceva ce ar da dracului un sens vietii,ceva ce sa-mi aduca impliniri(ca paranteza,in anii in care am lucrat in invatamant eram idiotul care venea fericit la lucru,multumit ca isi aduce contributia la educatia generatiei de maine,si pe care nici macar chenzina mizera nu reusea sa il deprime:P)ceva ce sa ma ajute ca,la sfarsitul fiecarei zile,sa fiu multumit/satisfacut de ceea ce am realizat.

Un foarte bun prieten de-al meu are o vorba: „Decat 50 de ani cioara,mai bine 10 ani vultur”(bine,o spunea in alt context,dar ii gasesc o aplicabilitate si in situatia asta..decat sa traiesti tern/fad/monoton 50 de ani..nu mai bine ai parte de 10 ani fructuosi,impliniti?Retoric,evident.)

Deci,toata lumea multumita..ei(multi) ca scapa de mine..eu..ca scap de ei.Sa am familia la distanta,si sa o vad de doua ori pe an..sunt obisnuit.se intampla :( de muuuuulti ani….faptul ca ne ducem grija unii la altii compenseaza lipsa reuniunilor de familie).

Revin,am aplicat,am trecut de preselectie,am facut deja un interviu telefonic,am transmis data plecarii (evident,nu pot pleca pana nu inchei cu succes maretul proiect in care sunt implicat acum,pentru ca stiu ca unii sefi asteapta cu infrigurare sa promoveze(iar) pe munca mea,iar mie sa imi arunce firmituri,si nu-mi permit sa ii las cu buza umflata),mai trebuie sa primesc final acceptance-ul ..si basta.

Fingers crossed,je vous en prie :).

PS: Varianta de rezerva-emigrarea in Jamaica..e mai curand fantasmagorica,si nu are o baza reala :(…cineva o sa stie la ce ma refer :).

15 Răspunsuri to “Niuz”

  1. bafta!

  2. Poate ar trebui sa cauti satisfactie in lucrurile marunte…Little things make the difference!

  3. hi hi hi … si eu credeam ca sunt nebun cand am aplicat acum ceva vreme pentru un job, la un ong care tot prin Africa facea ce facea :). mult succes!

  4. as baga mana in foc ca esti taur :D nu-i asa? Numai un taur poate sa fie atat de pasionat de ceva, atat de multumit si exigent cu munca lui, atat de perfectionist si dispus sacrificiului. Iti vorbesc in cunostinta de cauza. Si daca as mai avea odata varsta ta…mai, mai ca m-as incumeta si eu sa merg intre feline…ca de hiene m-am saturat pe-aici ;)

  5. @Stella&Robert-thx
    @Matilda-poate am standarde prea inalte,si nu ma multumesc chestiile marunte
    @Minitu-:)..thx
    @Loreley-bineinteles ca sunt taur,nu e evident?(bine,mi se mai spune si bou..dar nu conteaza:P).Buna metafora cu hienele :)

  6. uite, de-asta-mi plac mie taurii :)
    ..bine.. de-asta.. si pt ca sunt si eu, asa, pe jumatate, taur ;)

    te felicit pt initiativa si curaj !
    and of course I’ll keep my fingers crossed :)

    astept vestile bune :)

    D.

  7. hehehe…stii tu ca de tare mult timp iti citesc blogul…de data asta un comment e imperios necesar :)…supeeeerb!!! aproape ai devenit idolul meu :)) felicitari si sa nu renunti la asta… o sa fie o experientza minunata…o sa castigi lucruri pe care nu ai putea sa le castigi nici cum altfel…si nu zic asta in necunostinta de cauza ;) … aaa…si as vrea un filmuletz cu figurile sefilor cand le dai vestea si motivul:))))

  8. ador varianta emigratului in Jamaica :) eu tot sper sa-mi vad visul cu ochii: sa emigrez in Antille.

  9. Mult, mult succes!!! Oarecum te invidiez….

  10. @D-thx ;)
    @Edith-mult a trebuit sa aberez ca sa-ti smulg un comentariu :).
    Cu faza cu idolul,cred ca e un pic invers..pana la urma tu ai fost curajoasa..eu,un las notoriu,am ramas pe „plantatia de bumbac”
    Iar cu videoclipul cu reactiile sefilor..o sa te dezamagesc-pe sefi in doare-n..de oricine..si nici nu as putea filma in interiorul „plantatiei „:P
    @truckme-imi pare rau sa te dezamagesc,insa in Jamaica as pleca cu altcineva :))))).Dar nu ar fi prea departe de Antilele Olandeze..parca aceeasi distanta ca intre Timisoara si Amsterdam,nu?:P
    @pinguinul furios-thx..si de ce sa ma invidiezi?

    @all-am impresia ca nu m-am facut foarte inteles-am aplicat..am trecut de preselectie..am facut un prim interviu…insa mai e cale lunga :(.NU e nimic batut in cuie..dar macar stiu ca ceea ce depindea de mine am facut.
    Daca voi fi acceptat,voi pleca(doar o chestiune personala m-ar mai opri..dar e improbabila)

  11. NU STIU CE SA ZIC… :(

  12. in timp ce tu iti vei plimba jaguarul prin desert, eu o sa dansez hula hula cu bastinasii :) pe nisipul alb din Curacao :)

  13. @Mianda-daca si tu esti surprinsa?!
    @truckme-m-ai facut sa caut pe wikipedia..eu stiam de curacao ca e un fruct..si o culoare ;)

Lasă un răspuns

