Un sut in cur -un pas inainte?

La postul anterior,un cititor mi-a atras atentia ca risc sa-mi banalizez blogul.Mai intai,eu insumi imi consider blogul o banalitate,dar e adevarat ca nici  nu vreau ca cei ce ajung prima data pe aici sa inchida browserul rapid,plictisiti de ce ar gasi pe aici.Asa ca…let’s  talk biznis :).

Profund nu sunt decat cateodata..insa pro-fund(uri) mi-s cam tot timpul.(de altfel,noua mea feblete are si un nume de alint sugestiv-„Funduletz”..pe care nu-l stie ,desigur,pentru ca nu stiu daca l-ar interpreta pozitiv,asa cum ar trebui).

Acum,c-am spart gheata cu o gluma(„Ce-mi plac glumele mele!”:P),sa ..ma desfasor.

Orice barbat ce are macar un dram de onestitate in el,va recunoaste negresit ca ii plac femeile.Nici nu mi s-ar parea normal sa nu spuna/creada asa ceva.Pana la urma,e absolut normal sa intorci capul dupa un „exemplar” reusit,nu?(reciproca este la fel de valabila,va asigur).

Mie imi plac femeile.Mi se spune cateodata ca ..prea mult .Fac prostii ca sa le binedispun(simtul umorului fiind o forma de afrodisiac,de altfel,ajutand la detensionarea unor situatii),”sparg” o multime de bani(pe care de multe ori nici nu credeam ca-i am :P) ca sa le impresionez (paunii isi etaleaza penajul,..eu,papagalul,imi golesc portofelul:)))….imi fut programul/rutina zilnic daca „apare” ceva la orizont(oportunismul caracterizandu-ma,ca pe orice oltean sadea:P)..in schimb refuz sa ma compromit purtand toale ca panaramele de libidinosi italieni ce impanzesc Timisoara in cautare de pizde ieftine,refuz,de asemenea,sa umblu prin manelarii(unde ,de altfel,musteste de fufe proaste-ce pula mea,am si eu niste standarde)…refuz si sa-mi cumpar masina,desi,de mi-as lua o rabla bine vopsita,cu sistem audio pizdos,probabil ca mi-as creste proportional sansele sa-mi pice vreo studenta naiva (preferabil din anii I si II) pe „locul mortului”…refuz sa-mi schimb telefonul meu iubit Samsung D500 (pe numele sau de alint..”Petre”),caruia,dupa 4 ani,inca nu-i gasesc neajunsuri(exceptand colturile-i un pic ..zgariate).

Ce ziceti de contrastele astea?As vrea sa..dar nu-s dispus sa…How freudian is that?

Sorin,multumit?Sunt pe calea cea buna?

5 Răspunsuri to “Un sut in cur -un pas inainte?”

  1. mai, sa stii ca si eu intorca capul dupa o femeie frumoasa. Desi nu sunt lesbiana :) Dar ceea ce este frumos, poate fi admirat….nu trebuie neaparat dorit. Barbatii probabil isi doresc exemplarul reusit…eu il admir doar, exact ca pe un tablou. dupa un barbat insa….nu am intors niciodata privirea. Poate am standarde prea inalte…sau poate circul pe unde nu trebuie. Sunt atrasa de barbati care nu sunt catalogati „etalon de frumusete si muschi”…dimpotriva. Admir inteligenta, subtilitatea si umorul; discretia si intuitia, abilitatea si sensibilitatea. Iar astea..sunt calitati care nu se vad :)

  2. Simtul umorului da intotdeauna rezultate! e cea mai tare arma in campul bataliei de cucerire etalata de un barbat – umila mea parere.

  3. e valabil si la femei ;)

  4. eu mi-as mai dori un cap, doua, trei, sa pot intoarce ”capul” in toate directiile pe unde vad masculi zvelti si aratosi :)
    Gresesc?

  5. @all-ati vazut?suntem pe aceeasi lungime de unda :)

Lasă un răspuns

